افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) انجام شد؛

برگزاری کارگاه مطالعه مفید ویژه طلاب حوزه علمیه حضرت زینب میناب

  • کد خبر : 21448
  • 30 آبان 1402 - 0:41
برگزاری کارگاه مطالعه مفید ویژه طلاب حوزه علمیه حضرت زینب میناب
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، کارگاه مطالعه مفید ویژه طلاب حوزه علمیه حضرت زینب(س) میناب برگزار شد و همه طلاب به عضویت رایگان کتابخانه شهید بهشتی این شهرستان درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، زینب بارانی کتابدار کتابخانه شهید بهشتی میناب از برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های خواندن و مطالعه مفید به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) با حضور طلاب حوزه علمیه حضرت زینب (س) میناب در هفته کتاب خبر داد و گفت: در این کارگاه به چگونگی روش‌های مطالعه پرداخته و راه‌های مطالعه مفید برای طلاب حوزه علمیه بیان شد.

وی گفت: سرفصل‌های روش‌های مطالعه مفید مانند مطالعه کردن در سکوت، ورزش کردن قبل از مطالعه برای تقویت عملکرد مغز، توجه به زمان مطالعه، داشتن یک برنامه ریزی منظم، یادداشت برداری حین مطالعه و دوری جستن از چیزهایی که باعث حواس پرتی می‌شود مثل موبایل، تبلت و تلویزیون در این کارگاه تدریس شد. در ادامه به معرفی منابع در زمینه روش‌های مطالعه پرداخته و مهم ترین منبع در این زمینه را کتاب «روش‌های مطالعه و یادگیری» تالیف علی اکبر سیف از انتشارات دوران معرفی شد.

بارانی گفت: همچنین در پایان کارگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طلاب این حوزه علمیه به عضویت رایگان کتابخانه شهید بهشتی در آمدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=21448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها