افزونه جلالی را نصب کنید.

با اجرای ۱۲ طرح گردشگری در کمیته سرمایه‌گذاری هرمزگان موافقت شد

  • کد خبر : 27286
  • 06 خرداد 1403 - 9:27
با اجرای ۱۲ طرح گردشگری در کمیته سرمایه‌گذاری هرمزگان موافقت شد
پنجمین کمیته سرمایه‌گذاری گردشگری هرمزگان با بررسی 18 طرح برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: در این جلسه با کلیات ۱۲ طرح موافقت شد که با اجرای آن‌ها به ظرفیت تأسیسات گردشگری استان اضافه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در شهرستان‌های بندرعباس،  بندرلنگه، جاسک، پارسیان (گاوبندی)، حاجی‌آباد و جزیره هرمز است، اظهار کرد: طرح‌های تصویب‌شده شامل احداث ۳ مجتمع گردشگری، ۴ سفره‌خانه سنتی و ۵ اقامتگاه بوم گردی است. 

او با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم از اولویت‌های این اداره‌کل است، اظهار کرد: این اداره‌کل آمادگی این را دارد که از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی در حوزه گردشگری حمایت کند. 

محسنی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری، در کمیته سرمایه‌گذاری گردشگری با اجرای بیش از ۵۰ طرح موافقت شده که نشان از این است که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با تلاش مضاعف به دنبال ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگرانی است که هرمزگان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.  

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها