افزونه جلالی را نصب کنید.

اجرای پروژه پیست دوچرخه سواری در محدوده منطقه دو

  • کد خبر : 27292
  • 07 خرداد 1403 - 22:41
اجرای پروژه پیست دوچرخه سواری در محدوده منطقه دو
رئیس امور زیربنایی منطقه دو شهرداری بندرعباس از اجرای پروژه پیست دوچرخه‌سواری در محدوده منطقه دو با هدف کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی دوچرخه‌سواران و یادآوری یک نوستالژی شیرین از گذشته، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، پروژه پیست دوچرخه‌سواری در راستای ارتقاء خدمات شهری و رونق رشته دوچرخه‌سواری در شهر بندرعباس، از بوستان ولایت تا بوستان سورو در حال اجرا می‌باشد.

میلاد خمیری گفت: شهر بندرعباس با توجه به وجود نوار ساحلی طولانی، بستر مناسبی برای اجرای پیست دوچرخه‌سواری ساحلی قرار گرفته است. شهروندان بندرعباسی و گردشگران با استفاده از دوچرخه می‌توانند از آلودگی هوا بکاهند و با حرکت در این مسیر از ساحل لذت ببرند. 

خمیری عنوان نمود: طول پیست دوچرخه‌سواری در محدوده منطقه دو ۴ کیلومتر می‌باشد، که ۳ کیلومتر آن بازسازی و بهسازی شده است.

لازم به ذکر است در اجرای این پروژه تاکنون اقداماتی از جمله تخریب ۱۰۰۰ مترطول از جداول، اجرای ۱۵۰۰ مترطول جدول بتنی، اجرای ۶۰۰۰ مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت، تخریب و اجرای موزاییک به مساحت ۱۰۰ مترمربع، اجرای گذرگاه عابر پیاده بر روی کانال آب و نرده‌گذاری به متراژ ۳ مترطول انجام شده است.

وی در پایان افزود: امید است پس از بهره‌برداری از این پروژه، ورزشکاران، شهروندان و گردشگران بهره کافی از نوار ساحلی شهر بندرعباس ببرند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها