افزونه جلالی را نصب کنید.

جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری

  • کد خبر : 27329
  • 09 خرداد 1403 - 13:27
جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری
دومین جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری بندرعباس با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس دومین جلسه شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری بندرعباس با حضورمدیر ارتباطات و مسئولین روابط عمومی های مناطق چهارگانه و سازمانها در روز سه شنبه ۸ خرداد ماه تشکیل شد.

محورهای گفتگو و تبادل نظر در این جلسه بررسی عملکرد سه ماهه روابط عمومی های شهرداری در سال ۱۴۰۳،فضاسازی و تبلیغات محیطی اعیاد قربان ،غدیر وماه محرم ،۱۵و۱۴خرداد ،توجه به نحوه ی انتقال اخبار و حفظ پلهای ارتباطی با مخاطبان و شهروندان ،بررسی چالشهای انتقال اخبار و اطلاعات دقیق و صحیح به جامعه هدف و استفاده مفید از ظرفیت و توان رسانه ای مجموعه شهرداری بود.

 پاسالار مدیر ارتباطات شهرداری بندرعباس در این جلسه گفت :شورای راهبردی روابط عمومی شهرداری باید هدفمند و برنامه محور با سیاستگذاری در جهت حفظ وگسترش ارتباطات با جامعه هدف شهرداری که شهروندان می باشند عمل نماید و صداقت را مبنای اصلی برنامه ریزیها و انتقال اطلاعات قرار دهد.

وی افزود : طرح ،برنامه ،ایده و شناخت دقیق مساله برای تولید هر محتوایی لازم و ضروری است و در دنیای پر رسانه و اطلاعات امروز ورود به دایره ذهن و دغدغه های شهروندان و مخاطبان بدون شناخت امکان پذیر نیست.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها