افزونه جلالی را نصب کنید.

ارائه خدمات شهری با کیفیت در گرو پرداخت به موقع عوارض شهری

  • کد خبر : 27373
  • 11 خرداد 1403 - 16:22
ارائه خدمات شهری با کیفیت در گرو پرداخت به موقع عوارض شهری
مدیر درآمد شهرداری بندرعباس از صاحبان مشاغل اهم از نظام صنفی و غیر صنفی، بانک ها، شرکت ها و دفاتر خواست تا با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاری رسانند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، وحید بارانی مدیر درآمد شهرداری با بیان اینکه پرداخت به موقع عوارض رابطه مستقیم با کیفیت زندگی شهری و برخورداری از خدمات شهری دارد، از کلیه صاحبان مشاغل خواست تا

در صورت صدور هر گونه پیش آگهی یا دعوت نامه صادره، به آن توجه نموده و با پرداخت به موقع عوارض شهری در ارائه خدمات مطلوب تر یاری رسان باشند.

بارانی ادامه داد: کلیه عوارض که به صورت علی الرأس و یا قطعی اعلام شده مستند به قانون درآمدهای پایدار می باشد و چنانچه متقاضیان یا مؤدیان نسبت به آن اعتراضی دارند می توانند در مرحله اول از طریق مراجعه حضوری به شهرداری های مناطق یا سازمان ها اقدام نمایند و سپس مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی با ذکر دلایل به دبیرخانه کمیسیون ماده ۷۷ ارجاع نمایند.

یاد آور می شود فایل تعرفه عوارض بهای خدمات جهت استفاده کلیه شهروندان و صاحبان مشاغل و متقاضیان پروانه ساختمانی با لینک زیر در دسترس است. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها