افزونه جلالی را نصب کنید.

آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است

  • کد خبر : 27508
  • 15 خرداد 1403 - 19:51
آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: آموزش؛ تقویت حوزه ماموریتی میراث فرهنگی هرمزگان است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، نشست مشترکی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و جمعی از کارشناسان به منظور همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به اینکه در استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه آموزش داریم، افزود: جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش گردشگری فعالیت خوبی داشته و بخشی از آموزش‌های این اداره‌کل را به دست گرفته است.

او ادامه داد: این اداره کل و جهاددانشگاهی اهداف مشترک دارد و ما این آمادگی را داریم تا با بهره‌گیری از توانمندی‌های جهاددانشگاهی همکاری متقابلی را در زمینه‌های گردشگری و آموزشی داشته باشیم.

محسنی افزود: جهاد دانشگاهی قطعا برنامه‌های آموزشی متنوعی دارد و این اداره کل هر آنجایی که بتواند نقشی داشته باشد، همراهی خواهد کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه آموزش، تقویت حوزه ماموریتی این اداره کل است، اظهار کرد: ابتدا باید اولویت آموزشی را شناسایی کنیم و اینکه بتوانیم چند اولویت آموزشی را انجام دهیم، کافی است.

در ادامه احمد زاهری رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان با بیان فعالیت‌های جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی این را دارد در امر آموزش، در کنار میراث‌فرهنگی استان فعالیت کرده و در هر حوزه‌ آموزشی که نیاز دارد، ورود کند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها