افزونه جلالی را نصب کنید.
به مناسبت هفته صنایع‌دستی؛

مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 27530
  • 18 خرداد 1403 - 14:52
مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی؛ مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در بندرعباس افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد محسنی با اشاره به این مطلب به تشریح برنامه‌های هفته صنایع‌دستی (۱۹ تا ۲۵ خرداد) در استان پرداخت و گفت: با مشارکت شهرداری بندرعباس، مرکز فروش دائمی صنایع‌دستی در محل هتل همای بندرعباس توسط بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در این هفته اظهار کرد: دو نمایشگاه صنایع‌دستی در مجتمع تجاری بندرعباس مال و هتل هما بندرعباس از ۱۹ تا ۲۵ خردادماه برگزار خواهد شد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در خصوص دوره‌های آموزشی کوتاه مدت گفت: ورکشاپ های صنایع‌دستی شامل: حصیربافی، قلاب‌بافی، گلابتون دوزی، مصنوعات چرمی، پته‌دوزی، نقاشی روی پارچه و نساجی سنتی برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در این هفته برگزار می‌شود.

او به ارائه تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی محصولات صنایع‌دستی در فروشگاه‌های دارای مجوز از این اداره‌کل در هفته صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: کلیه متقاضیان خرید محصولات صنایع‌دستی می‌توانند از این تخفیفات بهره‌مند شوند.


محسنی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته صنایع‌دستی تجلیل از صنعتگران و هنرمندانی است که نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه تولید، ترویج، بازرگانی و صادرات صنایع‌دستی داشته و دارند، که این مراسم با همکاری شهرداری بندرعباس روز ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: افتتاح مرکز صنایع‌دستی بندر لافت، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان‌ها، افتتاح چندین فروشگاه صنایع‌دستی در استان، آموزش رایگان صنایع‌دستی، و… از دیگر برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در استان هرمزگان است. 

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها