افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید فرماندار و شهردار بندرعباس از مدرسه اوتیسم آزادشهر

  • کد خبر : 27543
  • 20 خرداد 1403 - 18:56
بازدید فرماندار و شهردار بندرعباس از مدرسه اوتیسم آزادشهر
مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از بازدید فرماندار و شهردار بندرعباس از مدرسه اوتیسم آزادشهر با هدف رفع مشکلات مدرسه و رفاه حال دانش‌آموزان اوتیسم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، حبیب بهادری فرماندار بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران منطقه دو شهرداری بندرعباس، پنجشنبه هفدهم خرداد ماه از مدرسه اوتیسم آزادشهر بازدید نمودند.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی، مدیر منطقه دو گفت: کار در حوزه کودکان با نیاز بالا مثل کودکان اوتیسم بسیار حساس و سخت است. شهرداری منطقه دو در تلاش است در راستای رفع مشکلات آنان قدم برداشته و رفاه حالشان را فراهم نماید.

احمدی قلعه‌قاضی عنوان نمود: رفع مشکلات مدارس اوتیسم در دستور کار شهرداری قرار گرفته است. طی بازدید فرماندار و شهردار بندرعباس از مدرسه اوتیسم آزادشهر، مشکلات این مدرسه مورد بررسی قرار گرفت و شهرداری منطقه دو متعهد گردید اقدامات لازم در خصوص رفع نواقص این مدرسه را انجام دهد.

وی بیان کرد: از جمله مشکلات این مدرسه عدم وجود سایبان و ناقص ماندن حوض آبنما مدرسه بود، که شهرداری منطقه دو در اسرع وقت ساخت سایبان را انجام و حوض آبنما را تکمیل خواهد نمود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها