افزونه جلالی را نصب کنید.
نقش پر رنگ شهرداری بندرعباس در رویداد اردوهای راهیان پیشرفت حوزه های علمیه کشور

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس از شهردار بندرعباس و مدیران شهری

  • کد خبر : 27649
  • 26 خرداد 1403 - 12:09
تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس از شهردار بندرعباس و مدیران شهری
از مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر ، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، در آیینی از ۴۰ نفر از دست اندرکاران اردوهای راهیان پیشرفت حوزه های علمیه کشور در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان و جمعی از دیگر مسئولان استان هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در مساله جهاد تبیین گفت: برگزاری اردو‌های پیشرفت مصداق عینی جهاد تبیین است و بازدید نخبگان دانشگاهی و حوزوی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود. در سال گذشته استان هرمزگان به عنوان استان آغازین اردوهای راهیان پیشرفت انتخاب شد و ۷۲۰ نفر از اساتید، مبلغان و نخبگان حوزه های علمیه از ۱۰ استان به هرمزگان اعزام شدند که این افراد در سال جاری دو برابر خواهند شد.

همچنین در این مراسم از مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای اسلامی شهر ، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به دلیل حمایت و پشتیبانی از این اردوها فرهنگی و مذهبی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها