افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

از ظرفیت فضای مجازی باید به خوبی استفاده شود

  • کد خبر : 27676
  • 27 خرداد 1403 - 14:25
از ظرفیت فضای مجازی باید به خوبی استفاده شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در جلسه رویداد جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران گفت: از ظرفیت فضای مجازی باید به خوبی استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان جلسه رویداد جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و جمعی از دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه اسمعیل جهانگیری با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداها عنوان کرد: امروز دنیا از ظرفیت فضای محازی به خوبی استفاده می کند و همسایگان ما در این زمینه به تولید بازی های رایانه ای اقدام کرده اند که  خلق ثروت و ارز آوری خوبی را به همراه دارد.

جهانگیری بیان کرد: در حوزه فضای مجازی ضرورت دارد برنامه هایی که با فرهنگ و هویت ما سنخیت دارد نهادینه شود و با توجه به شعار امسال که سال تولید و مشارکت نامگذاری شده است اهمیت بیشتری بر این موضوع قائل باشیم.

وی افزود: امروز فضای مجازی باید مدیریت شود و به هر میزان که ما در حوزه فضای مجازی خودمان را کنار بکشیم دیگران جای ما را پر خواهند کرد.

وی بحث آموزش فضای مجازی و نحوه استفاده از آن را بسیار مهم دانست و بیان نمود: بحث آموزش و بازیهای رایانه ای باید در اولویت باشد زیرا در تمام خانواده ها فضای مجازی مورد استفاده همه اعضای خانواده قرار می گیرد و ضریب گوشی های هوشمند در خانواده ها بیشتر شده است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها