افزونه جلالی را نصب کنید.
در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیران صندوق کارآفرینی امید مطرح شد:

استفاده از ظرفیت های ویژه حوزه آبزی پروری در رونق تولید، اشتغال و اقتصاد

  • کد خبر : 27679
  • 27 خرداد 1403 - 14:29
استفاده از ظرفیت های ویژه حوزه آبزی پروری در رونق تولید، اشتغال و اقتصاد
مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیر توسعه زیست بوم و فناوری صندوق کارآفرینی امید کشور با حضور،رئیس پارک علم و فن آوری استان، سرپرست صندوق کارآفرینی امید درهرمزگان و معاونین شیلات هرمزگان از ظرفیت های ویژه حوزه آبزی پروری در رونق تولید، اشتغال و اقتصاد به عنوان فعالیت مناسب برای همراهی وپشتیبانی توسط صندوق کارآفرینی امید یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی در این دیدار با اشاره به اهمیت فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان و مطرح بودن شیلات به عنوان محور طلایی توسعه پایدار استان هرمزگان گفت: یقیناً بانک ها و صندوق های بانکی می توانند یاری رسان و کمک رسان شیلات و بهره برداران شیلاتی در به ثمر رسیدن فعالیت های شیلاتی و توسعه پایدار باشند.
وی با اشاره به اهمیت تغیر ساختار در مزارع آبزی پروری و رفتن به سوی روش ها و فنون نوین در آبزی پروری گفت بدون شک صندوق کار آفرینی امید با اعطای تسهیلات می تواند نقش بسزایی در تامین مالی جهت تغیر ساختار مزارع آبزی پروی داشته باشد.
بارانی تسهیلات را رکنی کارسازی و محوری جهت تحقق شعار سال و بهره گیری از مشارکت مردم خواند و افزود: خوشبختانه جامعه شیلاتی را می توان یکی از خوش حساب ترین گروه های بهره مند از خدمات اعتباری و تهسیلات خواند.
در ادامه مدیر توسعه زیست بوم و فناوری صندوق کارآفرینی امید کشور استفاده از فن آوری های جدید و نو ظهور را یکی از برنامه های اختصاص تسهیلات به بنگاه های اقتصادی شیلاتی خواند و گفت آبزی پروری، گلخانه و فرآوری سه بخش اصلی تسهیلات در بخش نوفن صندوق کارآفرینی امید است .
وی از حمایت های صندوق کارآفرینی امید از فعالیت های شیلاتی به ویژه در حوزه آبزی پروری خبر داد و گفت: امید داریم بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فعالیت های شیلاتی در استان هرمزگان به ویژه در حوزه آبزی پروری و با استفاده از خدمات صندوق کارآفرینی امید باشیم.
در ادامه رئیس پارک علم و فن آوری استان با اشاره به اقدامات خوب شیلات استان هرمزگان در حوزه های شیلاتی از مجموعه شیلات هرمزگان به عنوان یکی از مجموعه های پای کار و مستقبل فعالیت های علمی و نوآورانه یاد کرد.

نصیری با بیان اینکه اولویت قرار دادن فعالیت های شیلاتی در دستور کار پارک علم و فن آوری استان هرمزگان قرار دارد تصریح کرد: امید است با تعاملات و همکاری های به وجود آمده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شیلات در حوزه های علمی،فن آوری و کاربردی باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها