افزونه جلالی را نصب کنید.
برای نخستین بار:

برنامه راهبردی عملیاتی ۵ ساله روابط عمومی تدوین می شود

  • کد خبر : 27652
  • 27 خرداد 1403 - 13:46
برنامه راهبردی عملیاتی ۵ ساله روابط عمومی تدوین می شود
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس از آغاز تدوین برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله روابط عمومی برای نخستین بار در شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، نشست تخصصی مدیریت روابط عمومی جهت تدوین برنامه راهبردی عملیاتی پنج ساله با حضور مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، فرشید هاشمی پور مدیر برنامه ریزی، بودجه و مطالعات اقتصادی شهرداری بندرعباس، عاطفه افسا رئیس اداره برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد شهرداری و دکتر اشرفی مشاور طرح و تدوین برنامه شهرداری بندرعباس جهت بحث و تبادل نظر پیرامون سه موضوع «بررسی و تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فعالیت ها»، «بررسی و تحلیل چالش ها و مشکلات» و «بررسی برنامه ها و پروژه های در دست اجرا و پیش رو» برگزار شد.

مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در این نشست ضمن بیان لزوم تغییر و اصلاح ساختار روابط عمومی در سازمان ها گفت: با توجه به سرعت چشمگیر پیشرفت در تکنولوژی ارتباطات و انتقال داده ها و انتشار اخبار و اطلاعات در دهکده جهانی امروز، با استفاده از روش های سنتی نمی توان انتظار افزایش کارایی و عملکرد بهینه داشت. چرا که ارتباطات موثر در دنیای مدرن امروز نیاز به بروز رسانی دانش و امکانات مورد نیاز دارد و بدون آنها نمی توان انتظار به واقعیت پیوستن رویای پیشرفت  را داشت.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در ادامه بیان نمود: در شهرهای پیشرفته، هوشمند و الکترونیک امروزی که افراد بیشتر خدمات خود را در بستر اینترنت و آنلاین دریافت می کنند، استفاده از روش های سنتی و تبلیغات محیطی تأثیر به مراتب کمتری نسبت به روش های آنلاین که ضمن صرفه اقتصادی باعث صرفه جویی در انرژی و زمان افراد می شوند دارند. لذا لزوم اصلاح ساختار سازمانی و تعریف مشاغل جدید با توجه به این تغییرات ضروری می نماید.

مریم پاسالار در تأیید سخنان خود به تصویب شناسنامه شغلی جدید روابط عمومی ها در ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در نخستین جلسه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره کرد و آن را اقدامی مؤثر در جهت نیل به این اهداف دانست.

مریم پاسالار در پایان در بیان کاستی های مرتبط با روابط عمومی از لزوم وجود اینترنت پرسرعت، وجود ابزارهای لازم مانند امکانات سمعی و بصری با کیفیت، استفاده از نرم افزار ها و پلتفرم های مناسب برای انتشار اطلاعات ، همسو بودن کار واحدهای مختلف شهرداری و توجه به وابستگی اقدامات و اصل چرخ دنده ای جهت پرهیز از موازی کاری ها و اقدامات تکراری اشاره کرد و توجه به آنها را در نگارش برنامه راهبردی جهت تحقق اهداف و پیشگیری از اتلاف سرمایه مادی و انسانی ضروری دانست.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس در پایان نشست بر لزوم وجود پیوست رسانه ای و تبلیغاتی پروژه های شهری برای اطلاع رسانی بیشتر تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها