افزونه جلالی را نصب کنید.

رونمایی از طرح رویش قرارگاه شهید آوینی

  • کد خبر : 27669
  • 27 خرداد 1403 - 14:20
رونمایی از طرح رویش قرارگاه شهید آوینی
پوستر طرح رویش قرارگاه شهید آوینی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین و جمعی از همکاران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، اسمعیل جهانگیری عنوان کرد: طرح آموزشی رویش با محوریت رشته‌های فرهنگی هنری رسانه‌ای در قالب‌های نمایش، سینما، نویسندگی و رسانه با لحاظ شرایط سنی به منظور جایگزین کردن نیروهای فرهنگی هنری در حال فعالیت برگزار می‌شود.

این طرح به منظور تربیت نیروهای جدید تحت عنوان رویش کنشگران فرهنگ و هنر و رسانه در استان است و کسانی که در این طرح آموزشی شرکت می‌کنند می‌بایست بین سن ۱۵ تا ۲۵ سال باشند به استثنای رشته نویسندگی که تا سن ۳۵ سال است این آموزش‌ها در بستر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اتفاق می‌افتد و شرکت کنندگان می بایست در یکی از کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان نام نویسی کنند و کسانی که عضو کانون نیستند و علاقمند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند در سامانه بچه‌های مسجد در یکی از کانون‌های فرهنگی نام نویسی کنند این آموزش‌ها در بخش‌های عمومی و تخصصی ارائه می‌شود.

جهانگیری بیان کرد: در رابطه با فعالیت‌های قرآنی مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار در راستای آموزش قرآن تخصیص یافته است که به ازای هر نفر جز حفظ قرآن مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پاداش تعلق می‌گیرد که ۱۸۰ هزار تومان برای قرآن آموز و ۱۲۰ هزار تومان به جهت کمک هزینه‌های موسسه در نظر گرفته شده است.

این طرح در کشور برای جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر به نیابت ۴۰ هزار شهید قرآنی در نظر گرفته شده است که سهم استان هرمزگان از این طرح ۱۰۰۰ نفر است.

وی در پایان به اعتبار بودجه سراسری [ شناور] برای بهره‌بندی از سینماگران جوان با موضوعات خانواده و جوانی جمعیت، فتنه ۱۴۰۱ امیدآفرینی،  در قالب مستند و فیلم کوتاه نیز اشاره کرد.

ضمنا متقاضیان می توانند از طریق درگاه B2n.ir/h77917 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها