افزونه جلالی را نصب کنید.

عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد

  • کد خبر : 27740
  • 31 خرداد 1403 - 22:43
عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد
همزمان با دهه ولایت و امامت با حضور شهردار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار منطقه چهار و جمعی از مدیران شهری، عملیات اجرایی زمین ورزشی سایت مینو در شهرک پیامبر اعظم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، شهردار بندرعباس در این آیین با بیان اینکه به لطف پروردگار و همکاری مجموعه شهرداری بندرعباس اتفاقات بزرگ و خوبی در شهرک پیامبر اعظم(ص) رقم خورده است گفت: این پروژه سومین زمین ورزشی در شهرک پیامبر اعظم صلی الله علیه واله است که با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۲۰۰ مترمربع کلنگ‌زنی می شود.

مهدی نوبانی بیان کرد :مجموعه شهرداری بندرعباس از عید قربان تا عید غدیر ۹ پروژه بزرگ در مناطق مختلف شهر بندرعباس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌نمایند. همچنین افتتاح آبشار موزیکال ،کلنگ‌زنی چرخ و فلک و… از دیگر پروژه‌هایی است که توسط شهرداری بندرعباس به مردم این شهر هدیه می‌شود.

 وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده دو پارک زیبای دیگر در شهرک پیامبر اعظم تا پایان سال کلنگ‌زنی و بهره‌برداری خواهد شد.

 شهردار بندرعباس با تقدیر از زحمات پاکبانان و سبزبانان که برای نظافت و زیبایی شهر تلاش می‌کنند گفت: همه مردم باید در نگهداری فضاهای سبز ،پارک‌ها و بوستان‌ها به مجموعه شهرداری کمک کرده و مشارکت داشته باشند.

 نوبانی با تأکید بر اینکه سرانه فضای سبز شهر بندرعباس پایین است و از طرفی نگهداری فضاهای سبز در شهر بندرعباس با توجه به کمبود آب سخت و دشوار است افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته ۱۰ تا ۲۰ پارک دیگر به مجموعه فضاهای سبز و پارک های شهر بندرعباس اضافه خواهد شد. اما نگهداری و آبیاری این فضاها دشوار است.

 فرید عامری سیاهویی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این آیین با تبریک اعیاد قربان و عید غدیر گفت : شهرک پیامبر اعظم(ص) یکی از مناطق پرجمعیت بندرعباس  است که به تبع نیاز به امکانات رفاهی و زیر ساختی  زیادی دارد و در همین راستا بوستان نخل در این شهرک به بهره‌برداری رسید.

  وی با تأکید بر ضرورت ساخت مکان‌های ورزشی برای جوانان و نوجوانان افزود :مکان‌های ورزشی سبب ایجاد نشاط و سلامت جسمانی و روحی در جوانان ، نوجوانان و کودکان می‌شود. 

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو در ۸ تیرماه گفت :برای داشتن ایرانی آزاد وآباد در منطقه و جهان باید همه اقشار مردم با سلایق، ایده و تفکر مختلف در این شور ملی مشارکت داشته باشند تا بتوانیم بر سرنوشت خود با انتخابی اصلح تأثیرگذار باشیم.

عامری سیاهویی بیان کرد: تمام کسانی که وارد عرصه رقابت شده اند،جزء ارزش‌های نظام هستند و برای ایران سربلند در این رقابت حضور یافته‌اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها