افزونه جلالی را نصب کنید.

انتخابات نمایش تعلق خاطر ملی میهنی به نظام و وحدت ملی ست

  • کد خبر : 27770
  • 01 تیر 1403 - 22:45
انتخابات نمایش تعلق خاطر ملی میهنی به نظام و وحدت ملی ست
شهردار بندرعباس گفت:ما همه خدمتگذار مردم هستیم و تمامی ظرفیت های تبلیغات محیطی شهرداری بندرعباس در اختیار ستاد انتخابات و ستادهای کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندرعباس گفت انتخابات پر شور افتخاری برای نظام است و همه با هم باید برای سر افرازی این نظام در مسیر وحدت و همگرایی قدم بگذاریم.

نوبانی افزود : بیلبوردها و پنل ها تبلیغاتی سطح شهر بندرعباس در اختیار ستادهای کاندیداهای محترم است و با هماهنگی های لازم با ستاد انتخابات میتوانند از این ظرفیت برای معرفی کاندیدای مورد نظر خود استفاده نمایند.

این مقام مسول با تاکید بر رعایت حقوق همدیگر و نظم و انضباط شهری  در تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت:فضاهای تبلیغاتی در شهر بندرعباس ظرفیت مناسبی را برای تبلیغات گسترده دارند و امیدواریم ستادهای انتخاباتی برای تبلیغات از این فضاها استفاده بهینه نمایند و از نصب بنر خارج از مکانهای اعلام شده خودداری کنند.

شهردار بندرعباس ضمن دعوت از احاد مردم برای شرکت در انتخابات بیان داشت :پرچم جمهوری اسلامی با حضور مردم در پای صندوقهای رای برای چهاردهمین بار در جهت تشکیل دولت چهاردهم بر افراشته خواهد شد و ملت ایران حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها