افزونه جلالی را نصب کنید.

جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری از گزش پشه آئدس برگزار شد

  • کد خبر : 27838
  • 04 تیر 1403 - 21:37
جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری از گزش پشه آئدس برگزار شد
نشست هم اندیشی در خصوص آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری از گزش پشه آئدس به ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس؛ جلسه کمیته آموزش و اطلاع رسانی پیشگیری از گزش پشه آئدس به  ریاست رسول جهانداری رئیس سازمان و جمعی از مسئولان شاغل در مرکز بهداشت بندرعباس، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد ،حوزه علمیه ، شیلات و … در خصوص پیشگیری از گزش پشه آئدس برگزار شد. 

رسول جهانداری ضمن خوش آمدگویی به حضار گرامی و تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت از اهمیت بالای آموزش پیشگیری از گزش پشه آئدس سخن گفت و از کارشناسان محترم مرکز بهداشت درخواست کرد تا به صورت تخصصی در این باره توضیحاتی دهند.

محمد حدادیان مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت بندرعباس گفت: پیشگیری از وفور گزش پشه، بیماری‌های منتقله از گزش پشه همچون بیماری‌های تب دانگ ،چیکونگونیا و زیکا گفت : کنترل این بیماری‌ها آسان نیست و نیاز به همت همه جانبه مردم، ادارات و…دارد. 

جهانداری در خصوص زمینه های همکاری سازمان چنین گفت : با توجه به فرصت های بسیار مناسبی از جمله فرهنگسراها و سایر برنامه های پیش رو مانند جشن‌های در حال برگزاری، می‌توان از کارشناس بهداشت در این مراسمات دعوت کرد تا در جشن حضور داشته باشند و به مردم توضیحاتی راجع به گزش پشه آئدس ارائه دهند و مردم را با دادن اطلاعات آموزشی خود در این مورد آگاه سازند.

جهانداری در پایان اظهار داشت: با مرکز بهداشت بندرعباس در خصوص پیشگیری از گزش پشه آئدس از طریق آموزش و اطلاع رسانی  حضوری، مجازی و بیلبورد های سطح شهر و …همکاری لازم را خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها