افزونه جلالی را نصب کنید.

تیم فوتسال آتش نشانی، قهرمان مسابقات فوتسال یادواره شهید جمهور

  • کد خبر : 27854
  • 06 تیر 1403 - 23:52
تیم فوتسال آتش نشانی، قهرمان مسابقات فوتسال یادواره شهید جمهور
شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس با قهرمانی تیم آتش نشانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس  یادواره شهید جمهور و همراهانشان  با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و جمعی از  مدیران شهرداری در سالن دوراهی ایسینی برگزار شد.

مهدی نوبانی در اختتامیه این مسابقات گفت: از شور و نشاط ایجاد شده در بین کارکنان بسیار خرسندم و امید است در نیمه دوم سال با توجه به شرایط جوی مناسب تر این مسابقات بصورت لیگ فوتسال شهرداری برگزار گردد. .

در ادامه جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری گفت: شانزدهمین دوره مسابقات کارکنان مزین به نام شهدای جمهور، در ۱۳رشته ورزشی ویژه آقایان و ۹رشته ورزشی ویژه بانوان در حال برگزاری می باشد. 

درپایان رضا هنگام پور مسئول کمیته ورزش کارکنان و تفریحات سالم شهرداری بیان کرد:در این المپیاد ورزشی بیش از ۲۰۰۰نفر پرسنل شرکت کردند و فضای شاد و مفرحی برای تماشاگران فراهم کردند.

وی گفت: ممیزی و شهرداری منطقه ۴ در رده بندی باهم به رقابت پرداختند، و تیم  منطقه ۴ شهرداری با نتیجه ۵ بر ۲ از سد تیم ممیزی گذشت و عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد.

هنگام پور ادامه داد: فینال مسابقات میان دو تیم آتش نشانی و شهرداری منطقه ۳ برگزار شد و تیم آتش نشانی با نتیجه ۴ بر ۱ قهرمان شد و تیم منطقه ۳ بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها