افزونه جلالی را نصب کنید.
همزمان با عید غدیرخم؛

پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در بندرعباس افتتاح شد

  • کد خبر : 27862
  • 07 تیر 1403 - 10:20
پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در بندرعباس افتتاح شد
آخرین پروژه عیدانه شهرداری بندرعباس پل شهید عبدالحمید سالاری همزمان با عید سعید غدیر خم ، با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این آیین  گفت : در حال حاضر سه پل در دست احداث  است که امروز پل شهید سالاری  بدست پدر  این شهید بزرگوار افتتاح میشود.

مهدی نوبانی بیان کرد : تقاطع غیر همسطح شهید تختی نژاد نیز در حال اجرا است که طی دو تا سه روز آینده زیر گذر آن به بهره برداری می رسد.

 وی افزود : از عید قربان تا عید غدیر  شهرداری بندرعباس  بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی کرده است. .

شهردار بندرعباس با تقدیر  از اعضای شورای شهر به خاطر  حمایت از پروژه ها وشهرداری گفت : این پل شرق و غرب بندرعباس را به یکدیگر متصل می کند و ۵۰ تا ۶۰ درصد از بار ترافیکی را از زیر گذر تقاطع غیر همسطح شهدای غواص کاهش می دهد

نوبانی در ادامه با اشاره به مشخصات فیزیکی این طرح تاکید کرد: این پل دو سال گذشته کلنگ زنی شد که با ۱۲۰ متر طول و اعتبار هزینه ای ۱۷۰ میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد. 

 مصیب نظری،رییس شورای اسلامی شهر بندر عباس  نیز در این آیین گفت : این پل یکی از بزرگترین پل هایی بود که افتتاح می شود که هم مشکلات ترافیکی غرب شهر را حل می کند و هم امید آفرینی  در مردم ایجاد می کند. 

وی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه در مردم و رفتن مردم در پای صندوق های رای امید آفرینی  نیاز است. نظری تاکید کرد : امیدوارم افتتاح این پروژه ها بتواند گرهی از مشکلات مردم را باز کند و دغدغه های مردم رفع شود.

وی  بیان کرد : از همه اعضای شورای شهر تشکر و قدردانی می کنم که انصافا پای کاربوده  و همیشه در کنار شهردار و پروژه‌ های شهرداری هستند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود : افتتاح چنین پروژه های بزرگی نشان ازکارآمدی دولت سیزدهم و مجموعه شهرداری بندرعباس در این برهه ی خاص است. 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز در این آیین  با اشاره به اینکه شاهد همدلی و همفکری در شورای شهر و شهرداری  بندرعباس هستیم گفت :  بخشی از عرصه های خدمت رهین همدلی  آنهاست که امروز شاهد برکات آن هستیم.

 حجت الاسلام محمد عبادی زاده بیان کرد: امروز این اتفاق و رویداد یک رویداد منحصر به فرد است و برخی از پروژه ها یک منطقه و برخی مانند این پروژه یک شهر را خوشحال می کند. 

وی ابراز کرد : ترافیک روی اعصاب همه مردم بندرعباس  تاثیر داشت که افتتاح این پروژه باعث شد بار ترافیکی در غرب شهر کاهش پیدا کند و نگاه ما  به این پروژه یک نگاه ارزنده است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده باز هم شاهد افتتاح اینگونه پروژه ها باشیم و استاندار و شورای اسلامی شهر نیزقطعا حمایت می کنند.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت : این پل گره ترافیکی غرب بندرعباس را مرتفع می‌کند و جزو پروژه‌های کلیدی شهر بندرعباس است که در راستای وظیفه عمومی افزایش کیفیت زیست شهری انجام شده و باید شهر را به سمتی هدایت کنیم که بتوانیم سطح وسیع تری از مطالبات مردم را پوشش دهیم چراکه بندرعباس آخرین سد برای جلوگیری از خروج نخبگان از استان است.

مهدی دوستی ، پروژه های  افتتاح شده در فاصله دو عید قربان تا غدیر را نشانه حرکت در مسیر درست شهری دانست و ادامه داد: این پروژه در سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی شده و امسال با مدت زمان کمتر از دو سال به بهره برداری رسیده تا آرامش خاطر مردم فراهم شود.

مقام عالی دولت در استان هرمزگان، حرکت براساس رویکرد مسئله محوری در شهر را مورد تأکید قرارداد و افزود: برهمین اساس مسائل مردم پیگیری می شود این پل نیز یکی از مطالبات و مساله مهم مردم بود که با جدیت دنبال شد.

وی افزایش پرداختی ها به دهیاری و شهرداری های استان را زمینه‌ساز توسعه و زیبا سازی شهری برشمرد و ادامه داد: قبلاً این پرداختی تقریبا یک هزار میلیارد تومان بوده است که درسال گذشته ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد پرداخت شده و پیش بینی می‌شود سال آینده نیز ۷ هزار میلیارد تومان پرداختی داشته باشیم. 

استاندار هرمزگان مزین شدن پل پیامبر اعظم(ص) به نام شهید مدافع حرم” عبدالحمید سالاری” را نشان از قدرشناسی جامعه از مقام والای شهداء دانست. 

احمد مرادی ، نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت : بعد از شهر بندرعباس شهر دومی در شهرک پیامبر اعظم هست که باید تلاش شود مشکلات آن رفع گردد. 

وی ادامه داد: در مجلس هم نگاه این بوده که به شهرداری ها و دهیاری ها توجه شود.

مرادی تاکید کرد : در هر ماه  حدود ۱۱۰ میلیارد تومان مالیات فقط از محل ارزش افزوده بوده به شهرداری پرداخت می شود که مردم هم انتظار دارند کار انجام شده را ببینند و شهردار بندرعباس خیلی خوب این کار را انجام دادند. 

وی با اشاره به اینکه باید حقوق و مزایای کارگر به موقع پرداخت شود تصریح کرد : امید واریم شاهد انجام کارهای بزرگی در سطح شهر بندرعباس باشیم تا مردم ببینند خدمتگزاران به وظایف خود عمل می کنند.

شایان ذکر است در پایان این آیین توسط شهرداری بندرعباس از پدر شهید والا مقام مدافع حرم  “عبدالحمیدسالاری ” تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها