افزونه جلالی را نصب کنید.
آیین بهره برداری از زیرگذر شهید رضا زارعی برگزار شد

کاهش چشمگیر بار ترافیک در غرب بندرعباس

  • کد خبر : 27882
  • 07 تیر 1403 - 10:30
کاهش چشمگیر بار ترافیک در غرب بندرعباس
همزمان با دهه امامت و ولایت آیین افتتاح و بهره برداری از زیرگذر شهید مدافع حرم رضا زارعی با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، آیین بهره برداری از زیرگذر شهید مدافع حرم رضا زارعی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مصیب نظری رئیس شورای اسلامی شهر، حسن سالاری و اسماعیل رئیسی اعضای شورای اسلامی شهر، حسین بازماندگان معاون امور زیربنایی و عمرانی شهردار، مدیران شهرداری مناطق و پدر شهید زارعی برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در ارتباط با این پروژه چنین گفت: زیر گذر شهید زارعی بلوار شهید رجایی را به آزاد راه شهید رجایی در غرب بندرعباس متصل می کند و به میزان زیادی از بار ترافیکی در بلوار پاسداران و سه راه جهانبار بویژه در ساعات تردد کارکنان صنایع غرب کاهش می یابد.

نوبانی افزود: این زیر گذر به طول ۶۰۰۰ متر و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در مدت ۱۴ ماه به بهره برداری رسید که در فاز اول این پروژه زیرگذر و راست گردها و چپ گردها مورد بهره برداری قرار گرفتند و بدین ترتیب ۴۰ درصد از میزان بار ترافیکی کاسته شد. 

حسین بازماندگان معاون امور زیربنایی و عمرانی شهردار گفت: با توجه به جمعیت کثیری که در شهرک پیامبراعظم (ص) زندگی می کنند و اینکه راه ارتباطی از بلوار رجایی به آزاد راه رجایی و اتصال به راه آهن همین مسیر است، ضرورت اجرای این پروژه را دو چندان می کند. 

حسین بازماندگان در پایان گفت: این تقاطع اولین تقاطع شبدری در شهر بندرعباس و نهمین تقاطع و پل است که در شهر در حال اجراست.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهید زارعی تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها