افزونه جلالی را نصب کنید.
بزودی

یک مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 27919
  • 07 تیر 1403 - 10:55
یک مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاءالدين تا پایان تیرماه در بندرعباس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این مطلب گفت: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده، اولین پروژه سرگرمی، تفریحی و آموزشی و پارک تفریحی با رویکرد غالب کودک به مساحت ۱۷۰۰ متر به زودی در بندرعباس افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان عنوان کرد: این مرکز با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال، توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث‌شده و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

او خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند پاسخگوی نیازهای فراغتی کودکان و همچنین محلی برای آموزش سبک زندگی اجتماعی به مردم و گردشگران باشد.

محسنی تأکید کرد: مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاالدین علاوه فضای بازی، سرگرمی و آموزش کودکان، امکان خدمت گیری، پذیرایی و استفاده از برنامه‌های شاد، موسیقی و هنری برای والدین نیز فراهم کرده است.

مرکز گردشگری، تفریحی، آموزشی کودک و خانواده علاالدین توسط بخش خصوصی (برادران خرمی)، واقع در مرکز علاالدین خیابان دانشگاه بندرعباس واقع شده است

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها