افزونه جلالی را نصب کنید.

۸ تیر روز حماسه ای دیگر

  • کد خبر : 27949
  • 09 تیر 1403 - 12:39
۸ تیر روز حماسه ای دیگر
شهردار بندرعباس در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس، در روز انتخابات با حضور در مسجد قدس بندرعباس رأی خود را به صندوق انداخت و این رویداد مهم را تبریک گفت. 

نوبانی با تشکر از استقبال با شکوه مردم بندرعباس از انتخابات، بیان کرد: “ملت شریف ایران، به ویژه مردم بندرعباس، نشان دادند که همیشه پای کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.”

وی افزود: “جای خالی رئیس جمهور شهید رئیسی را احساس می‌کنیم و امیدوارم در این روز عزیز، همه ملت ایران در انتخابات شرکت کرده و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند.”

شهردار بندرعباس با اشاره به نظم و انضباط بهتری که در این دوره انتخابات در حوزه رسانه ها مشاهده شد، اظهار داشت: “برای اولین بار ساز و کاری طراحی شده که اصحاب رسانه از طریق صفحات مجازی و پایگاههای خبری و خبرگزاری ها توانستند انتخابات را پوشش پخش زنده دهند و علاوه بر رسانه ملی این بزرگواران هم مثل همیشه اثر گذار و با شرایط ویژه لحظه به لحظه از روند برگزاری انتخابات اطلاع رسانی کنند.

نوبانی همچنین از رئیس جمهور آینده خواست که توجه ویژه‌ای به استان هرمزگان که پایتخت اقتصادی ایران است داشته باشد چرا که توسعه و پیشرفت هرمزگان به عنوان دروازه تجارت و اقتصاد ایران و بندری رو به تمام دنیا یعنی بالندگی و پیشرفت کشور مان ایران و هرمزگان و شهر بندرعباس تمام ظرفیت ها را برای پیشرفت و ترقی و رشد در کلاس یک بندر جهانی دارد.

در پایان، شهردار بندرعباس از همه مردم ایران به ویژه هرمزگانی ها خواست که در این حماسه بزرگ شرکت کرده و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند. وی تأکید کرد که حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده علاقه و تعهد آنها به آینده نظام و کشور است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=27949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها