افزونه جلالی را نصب کنید.

حضور مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس در سامانه ۱۳۷

  • کد خبر : 28010
  • 13 تیر 1403 - 22:59
حضور مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس در سامانه ۱۳۷
مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس با هدف پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات شهروندان محدوده منطقه دو در سامانه ۱۳۷ حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، مدیر منطقه دو جهت پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات، مشکلات شهروندان و همچنین راهنمایی آن‌ها در راستای پیگیری و حل مشکلاتشان، سه‌شنبه دوازدهم تیر ماه به مدت دو ساعت در سامانه ۱۳۷ حضور به عمل آورد.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی، مدیر منطقه دو گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی و استمرار تعامل با مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار مختلف با ارتباط مستقیم تلفنی، برنامه زمان‌بندی جهت حضور هر یک از مدیران و مسئولین در سامانه ۱۳۷ تعیین شده است.

وی بیان نمود: شهرداری در تلاش است تا مشکلات شهروندان را رفع نماید و در این خصوص سامانه ۱۳۷ با برنامه‌ریزی حضور مدیران و ارتباط تلفنی آن‌ها با شهروندان این امکان را فراهم نموده است.

احمدی قلعه‌قاضی اظهار کرد: ارتقاء خدمات‌رسانی و رفاه حال شهروندان از اولویت‌های شهرداری است که با ارتباط دو سویه شهروندان و مدیران و بیان درخواست‌ها و رفع مشکلات‌ آن‌ها فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=28010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها