افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب ۲ رتبه استانی در نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان

  • کد خبر : 28021
  • 14 تیر 1403 - 15:40
کسب ۲ رتبه استانی در نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان
سیده منا دستوم و زهرا رئیسی کارکنان شاغل در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بندرعباس برگزیدگان نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان هرمزگان شدند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، اختتامیه نخستین رویداد ایده پردازی و نوآوری اجتماعی استان با راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیری دانشگاه علمی و کاربردی استان و حمایت سازمان امور اجتماعی کشور با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه و نشاط اجتماعی در محل جهاد دانشگاهی استان هرمزگان برگزار شد.

در این رویداد، پس از داوری آثار، چهار ایده در حوزه‌های توسعه فعالیت‌های نیکوکاری در قالب پلتفورم، دستگاه پروژکتور مفاهیم ساز ویژه کودکان خاص، تاب آوری و توانمند سازی زنان پس از طلاق و ایده کاهش آسیب‌ها در حوزه کودکان کار به عنوان ایده‌های برتر انتخاب و از صاحبان ایده‌ها تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است  کارکنان شهرداری بندرعباس، خانم ها سیده منا دستوم با ایده دستگاه پروژکتور مفاهیم ساز ویژه کودکان خاص حائز رتبه دوم این رویداد و زهرا رئیسی با ایده تاب آوری و توانمند سازی زنان پس از طلاق ، حائز رتبه سوم این رقابت ها و تجلیل شدند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=28021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها