افزونه جلالی را نصب کنید.

بهبود کیفیت خدمات گردشگری هرمزگان بررسی شد

  • کد خبر : 30258
  • 17 آبان 1403 - 23:03
بهبود کیفیت خدمات گردشگری هرمزگان بررسی شد
در نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان هرمزگان، رئیس انجمن واحدهای پذیرایی و بین‌راهی و جمعی از کارشناسان و مدیران تأسیسات گردشگری توسعه و بهبود کیفیت خدمات گردشگری استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان روز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳در این نشست، ضمن قدردانی از زحمات تاسیسات گردشگری استان و تعامل و تلاش‌های اداره نظارت بر اماکن برای برگزاری گشت‌های مشترک و برخورد با تخلفات حوزه گردشگری بر بهبود کیفیت خدمات به مشتریان تأکید کرد. 

در این نشست مسائل و چالش‌های مختلف در حوزه خدمات پذیرایی و گردشگری موردبحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای بهبود بهداشت و ایمنی در واحدهای پذیرایی، و جذب بیشتر گردشگران از طریق افزایش کیفیت خدمات پرداخته شد.


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیز با تأکید بر اهمیت ارتقای استانداردهای خدمات‌رسانی، بر ادامه همکاری و تعامل بین ارگان‌ها و تأسیسات گردشگری تأکید کرد. 

در این جلسه نیز معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان حضور داشت و هماهنگی‌های لازم برای بهبود خدمات به گردشگران موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

چهارشنبه، ۱۶ آبان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=30258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها