به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری بندرعباس، حمید جمالی رئیس سازمان در راستای پاسخگویی به سوالات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، به مدت دو ساعت در ساختمان مدیریت بازرسی شهرداری حضور و به تماس های شهروندان پاسخ داد.
حمید جمالی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ یک پل ارتباطی نزدیک میان شهرداری و شهروندان است، افزود: امکان گفت و گو و تعامل مستقیم با شهروندان در راستای رسیدگی بهتر و سریعتر به درخواست ها و شنیدن نکته نظرات آن ها موجب افزایش سطح رضایت شهروندان و همچنین ارتقاء سطح خدمات مدیریت شهری خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه شهرنشینی هر شهروند باید خود را به عنوان یک مسئول در نظر بگیرد و بداند در جایگاه شهروند نیز مسئولیتی برعهده دارد و شهرداری با همکاری شهروندان است که می تواند در اجرای امورات شهری موفق عمل کند.