افزونه جلالی را نصب کنید.

اقامت شبانه در هرمزگان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید

  • کد خبر : 32413
  • 07 فروردین 1404 - 20:58
اقامت شبانه در هرمزگان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسید
ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با محوریت کمیته حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی، محمد آشوری، استاندار هرمزگان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان، محمد محسنی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، حسین عباس‌نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و روسای کمیته های حمل و نقل، هواشناسی و‌ جمعی از مسئولین شامگاه سه‌شنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ در محل بندر شهید حقانی با محوریت کمیته حمل و نقل برگزار شد.

محمد محسنی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در این جلسه به تشریح عملکرد ستاد خدمات سفر استان پرداخت و گفت: ستاد خدمات سفر استان به دستور استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر با رویکرد اکولوژوپایه و بر مبنا و مولفه های سبز محیط زیستی کار خود را آغاز کرد و در ۲۵ نقطه از استان هرمزگان، پویش‌های محیط‌زیست‌محور با شعارهای ساحل پاک و مقاصد بدون زباله برگزار کرد که نقش مهمی در ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی مسافران و گردشگران داشته است.

او با اشاره به آمار سفرهای نوروزی گفت: از ابتدای اجرای طرح ستاد سفر تا ۵ فروردین، تعداد اقامت‌های شبانه در استان هرمزگان به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

محسنی افزود: یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر مسافر از طریق بنادر استان جابه‌جا شده‌اند و همچنین ۳۳۰ هزار خودرو به‌صورت کاپوتاژ و به وسیله لندینگ کرافتها از بنادر به جزایر منتقل شده اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد:  ورودی مسافران بدون احتساب اقامت شبانه نیز یک میلیون و ۷۲۰ هزار نفر از طریق حمل‌ونقل ریلی، زمینی و هوایی بوده است.

او از عملکرد موفق کمیته‌های چهارده گانه ستاد خدمات سفر، به‌ویژه در حوزه‌های ریلی، زمینی و پایانه‌های حمل‌ونقل هوایی و جاده‌ای خبر داد و تأکید کرد: تاکنون هیچ چالش و نگرانی جدی در این زمینه وجود نداشته است.

محسنی همچنین رضایت عمومی از خدمات سفر را یک اتفاق مهم دانست و گفت: تا امروز حتی یک مورد شکایت در سامانه ملی رسیدگی به شکایات ثبت نشده است، که این امر نشان‌دهنده بهبود کیفیت خدمات سفر و رضایت مسافران است.

او در پایان ضمن اشاره به طرح‌های ایمنی مانند نه به تصادفات، پویش به‌رفت و طرح فاخر هلال احمر، از تداوم نظارت‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی خبر داد

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=32413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها