افزونه جلالی را نصب کنید.

رضایتمندی مسافران و گردشگران، نتیجه برنامه ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی است

  • کد خبر : 32464
  • 09 فروردین 1404 - 20:50
رضایتمندی مسافران و گردشگران، نتیجه برنامه ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی است
هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با حضور محمد مرودی، معاون استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان و اعضای کمیته‌های ۱۴ گانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ، محمد مرودی، معاون استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان روز شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۴، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال رضایتمندی نسبی مسافران و گردشگران حاصل شده است، باید تلاش کنیم تا این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دهیم.

او با اشاره به نقش مهم کمیته‌های ستاد در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، افزود: رضایتمندی فعلی گردشگران نشان می‌دهد که تمامی کمیته‌های ستاد در مسیر درستی گام برداشته‌اند و تلاش جمعی نتیجه‌بخش بوده است.

مرودی در خصوص قایق‌های غیرمجاز تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های کمیته‌ها استفاده کرد و با همکاری و هم‌افزایی، نظارت بیشتری بر این موضوع داشت.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان بیان کرد: همه کمیته‌ها موظف‌اند تلاش کنند تا مسافران و گردشگرانی که وارد استان می‌شوند، با سلامت و امنیت کامل سفر خود را به پایان برسانند.

او با اشاره به مشکلات سال گذشته در جزیره هرمز اظهار داشت: خوشبختانه امسال مشکلات و کمبودها به حداقل رسیده است و این موضوع نتیجه برنامه‌ریزی و هماهنگی بهتر میان دستگاه‌های اجرایی است. 

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و چالش‌ها و راهکارهای پیش رو را بررسی کردند

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=32464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها