به گزارش میراث آریا، محمد محسنی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان روز شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: از 23 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ۱۴۰۴، بیش از ۲۳۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سایر مراکز خدماتی استان انجام شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: این اقدامات به منظور نظارت بر کیفیت خدمات ارائهشده به مسافران و گردشگران در ایام نوروز انجام گرفت و هدف آن افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان و حفظ استانداردهای لازم در بخش گردشگری استان بوده است.
او همچنین افزود: تیمهای نظارتی این اداره کل با دستگاههای م ختلف نظارتی و اجرایی همکاری داشتند تا خدمات ارائهشده به مسافران در بالاترین سطح کیفیت و استاندارد قرار گیرد.
محسنی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد چشمگیر گردشگران در ایام نوروز و ترددهای گسترده به استان، نظارت دقیق و مستمر بر تمامی تاسیسات و خدمات گردشگری به منظور تسهیل در ارائه خدمات بهتر و همچنین حفظ استانداردهای مطلوب گردشگری در هرمزگان انجام شد