به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، این برنامه آموزشی روز سهشنبه ۱۶ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ باهدف پیوند دانش نظری باتجربه عملی، به همت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان و با همکاری هتل وزرا برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، هنرجویان با اصول اولیه پذیرش مهمان، نحوه چیدمان میز، خوشآمد گویی، آداب سرو غذا، نحوه برخورد با میهمانان خارجی و تشریفات رسمی آشنا شدند.
هادی معین فر معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با تأکید بر اهمیت مهارتهای ارتباطی در حوزه خدمات گردشگری گفت: یادگیری تشریفات و میزبانی حرفهای، سنگ بنای موفقیت در شغلهای مرتبط با گردشگری است و چنین آموزشهایی به افزایش اعتمادبهنفس و آمادگی شغلی هنرجویان کمک میکند.
او بر لزوم تعامل بیشتر میان مراکز آموزشی و مجموعههای اقامتی تأکید کرد و خواستار استمرار همکاریهای بیشتر در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص در صنعت گردشگری شد.