افزونه جلالی را نصب کنید.

نقش تشکل‌ها و گروه‌های جهادی در پیشبرد امور، پررنگ است

  • کد خبر : 10077
  • 28 بهمن 1401 - 14:45
نقش تشکل‌ها و گروه‌های جهادی در پیشبرد امور، پررنگ است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه تشکل‌ها، گفت: تشکل‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی بازوی مهم دولت در پیشبرد امور کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، پروفسور احسان کامرانی در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های استان با اشاره به اهمیت تشکل ها، عنوان کرد: دولت سیزدهم با رویکرد مردمی روی کار آمده است و بر استفاده از ظرفیت های مردمی در پیشبرد امور کشور تاکید ویژه ای دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: استاندار نیز نگاه ویژه ای به ظرفیت های مردمی دارد و بر حمایت از تشکل ها تاکید دارند.

وی تصریح کرد: تشکل های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و گروه‌های جهاد خدماتی شایانی در بخش های مختلف همچون بهداشت و درمان، آموزش، محیط زیست و بسیاری از موارد دیگر داشته اند که قابل قدردانی است.

پروفسور کامرانی گفت: استان هرمزگان در زمینه های بهداشت و درمان، آموزش، کاهش آسیب های اجتماعی و توانمند سازی اقشار کم بضاعت نیازمند حضور پر رنگ‌تر ظرفیت های مردمی همچون تشکل ها و گروه‌های جهادی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شورای توسعه و حمایت از تشکل های استان آماده بررسی و پیگیری مشکلات تشکل ها و سازمان های مردم نهاد است و فعالان این بخش مسائل و مشکلات خود را به دبیرخانه شورا در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منعکس کنند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های تخصصی به تشکل ها، افزود: دستگاه های اجرایی تقویم آموزشی به منظور برگزاری دوره های آموزشی ویژه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد مرتبط با دستگاه را در دستور کار قرار دهند.

در این نشست با موافقت اعضا با تمدید مجوز فعالیت یک سمن فعال در حوزه آموزش استان موافقت شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها