افزونه جلالی را نصب کنید.

بیخودی الملکها در دستگاههای اجرایی استان چه میکنند??!!

  • کد خبر : 10189
  • 03 اسفند 1401 - 16:20
بیخودی الملکها در دستگاههای اجرایی استان چه میکنند??!!
شاید شما هم سریال قهوه تلخ را دیده اید و با شخصیت بی خودی الملک آشنا هستید.

فردی که همین جوری در قصر میخورد و می چرخید و بدون انجام هیچ‌کاری مواجب می گرفت.
جای بسی تأسف است که هم اکنون برخی مدیران و کارمندان مشابه در برخی دستگاهها هستند که نه تنها در مجموعه خود به هیچ دردی نمی‌خورند وکاری انجام نمی‌دهند و برای سیستم مفید نیستند بلکه در پایان ماه اضافه کار و حقوق و مزایای خود را به طور کامل و تا ریال آخر هم دریافت میکنند و اگر ریالی از حقوقشان کم شده باشد، آسمان را ریسمان می بافند و . . .
این عده همچنین برای خود، ماموریت و اضافه کاری صوری رد میکنند و بابتش پول دریافت می نمایند! تا دلت بخواهد مرخصی استحقاقی و استعلاجی میروند، تا دلتان بخواهد غیبت میکنند و انواع و اقسام حیله ها را به کار می‌برند تا روزشان شب و شبشان روز شود و به انتهای ماه برسند.
هستند چنین مدیران و کارمندانی انگشت شمار و صد البته با ظاهری فربه که صرفا بدلیل ارتباط با برخی افراد سیاسی تاثیر گذار در استان و مثلا برخی نمایندگان، ایام کاری خود را به بطالت سپری کرده و پول مفت بیت المال را نیز به راحتی در جیب مبارک قرار می‌ دهند.
شبیه که نه . ، . انگار خود بیخودی الملک در سریال قهوه تلخ هستند، نه ابتکاری دارند و نه خلاقیت، نه اخلاق دارند و نه منش و نه برنامه و نه …هر زمان این عده را ببینی دهانشان در حال جنبیدن است، یا خیار میخورند یا هندوانه، یا قهوه می‌خورند یا دمنوش، یا صبحانه می‌خورند یا ناهار و . . . جالب اینکه هر وعده که هر چیزی میل مینمایند ساعتها به طول می انجامد….و از آنسو ارباب رجوع بیچاره معطل و درمانده…..اما همانگونه که گفتیم با توجه به پشتوانه سیاسی،اجتماعی، فرهنگی، هنری، مناسبتی و غیر مناسبتی، چنان گردن کلفتی میکنند و بی بند و بار و گاها بد دهن هستند که ظاهراً زور هیچ کس حتی دستگاههای نظارتی حاکم در سازمان مطبوعه هم، به آنان نمیرسد و از پس اینها بر نمی آیند….
این عده که در حیطه کاری خود، یک امپراطوری به اصطلاح قدرتمند، در زیر چتر برخی سیاسیون تشکیل داده اند! حتی سخنان بالا دستی های خود را در سازمان و یا اداره مطبوعه، به باد تمسخر میگیرند و ظاهراً قرار است مدت حکومت ایشان، تا آخر عمر مبارکشان نیز به طول انجامد.
چون حالا حالا ها خبری از تغییر و تحول در مقام و منزلت مستحکم ایشان نیست!! و به قولی بیدی نیستند که به هر بادی بلرزند و کنار بروند. ! ! و اصولا صندلی شان را به ارث برده اند و قرار است این کرسی را نیز پس از سالیان سال، بی تلاشی و بی تحرکی و مفت خوری، به دست فرزند برومندشان که هم اکنون در خارج یا داخل کشور مشغول هدایت تحصیلی هستند، برسانند.
متاسفانه باید اعتراف کنیم که کارشکنی و اقدامات ناصواب و نابخردانه همینها نیز تا آنجا پیش رفته است که، نه خود، کاری انجام می دهند و نه می گذارند دیگران برای منافع مردم کاری انجام دهند!!
و نهایتا هم خروجی کار اینها به پای کم کاری دستگاه مطبوع، نوشته می شود و دید مردم را نسبت به برخی دستگاهها و مسوولانشان بد می کند.
شما بگویید با این گونه افراد چه باید کرد !!؟؟فکر میکنید چند نفر در سازمان و اداره شما بی خودی هستند؟؟؟


کامبیز حسین پور/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=10189

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها