افزونه جلالی را نصب کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس:

به دنبال آرامش و تامین امنیت مسافران و گردشگران هستیم

  • کد خبر : 11331
  • 29 اسفند 1401 - 17:23
به دنبال آرامش و تامین امنیت مسافران و گردشگران هستیم
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: تمامی مسوولان استان دست به دست هم داده ایم تا آرامش و امنیت مسافران و گردشگران وهمه عزیزانی که به این خطه از میهن اسلامی سفر می کنند را تامین کنیم که خاطره ای خوش از سفر در ذهنشان نقش ببندد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر سرهنگ تیمور دولتیاری در مراسم افتتاح ستاد استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در محل ورودی شهر بندرعباس با بیان اینکه مسئولان ذیربط از دو ماه پیش در بحث کمیته سفر پای کار بوده اند تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارایه دهیم.
وی جایگاه استان هرمزگان به لحاظ شاخصهای امنیتی را همواره در رتبه های اول تا سوم عنوان کرد و افزود: امنیت استان را مدیون هماهنگی و همدلی مسئولان انقلابی هستیم که با دل و جان هم قسم شده و به دنبال خدمت شبانه روزی به مردم هستند.
دولتیاری ضمن آرزوی سفری امن و ایجاد خاطره ای بسیار زیبا در سال جدید برای همه هموطنان و اعلام آمادگی نیروی انتظامی جهت تامین امنیت مردم در تمامی جزایر استان، خاطر نشان کرد: حجم سنگینی از بار ترافیکی، انتظامی ، راه و راهور ، درون شهری و برون شهری، با سه محور انضباط اطلاعاتی، ترافیکی و انتظامی دیده شده است و ان شاالله هیچ دغدغه خاصی برای مردم عزیز وجود نخواهد داشت.
این مقام مسئول با بیان این مطلب که نیروی انتظامی با تمام توان پای کار است و شبانه روز در میدان خواهد بود، تصریح کرد: این نوید را می دهیم که تامین امنیت چهارشنبه آخر سال نشانگر زحمات همه عزیزان بوده است که در این راستا بالغ بر ۱۸۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد و تمامی یگانهای اورژانسی و امدادی مشاهده کردند که مردم در چهارشنبه آخر سال تا چه میزان آرامش داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خط قرمز فراجا را، شدآمدی مردم و مراکز تجاری عنوان کرد و گفت: با کسانی که بخواهند در مراکز تجاری، بازارها ، سواحل و محیطی که گردشگران و مسافران حضور دارند، اختلال و نا امنی ایجاد کنند، به شدت برخورد می شود و این قول را می دهم هر کسی بخواهد مخل نظم و آسایش مسافران باشد هر دو نیمه عید را میهمان ما بوده و در بازداشت به سر خواهد برد.
وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی در شادی و نشاط همراه مردم است و ان شاالله با رعایت نکات ایمنی در راه و راهور و همچنین نکات انتنظامی در پیشگیری از سرقتها که در قالب هشدار و تراکت در اختیار تمامی مسافران قرار داده خواهد شد، شاهد تعطیلات بسیار خوبی برای هموطنان باشیم.
دولتیاری با تاکید بر این مطلب که مسافران در بحث شدآمدها در داخل بازارها، نگهداری اموالشان در داخل خودرو و چادرهایی که برپا می کنند ، هشدارهای پلیسی را مد نظر قرار دهند و حتی اگر منازل خود را ترک می کنند و به روستاها می روند مراقبتهای امنیتی لازم را انجام دهند.
این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: هموطنان عزیز توجه داشته باشند که هر گونه جابجایی اموال و لوازم خانگی منازل حتما باید با هماهنگی کلانتری حوزه انجام شود تا بتوانیم امنیت و آرامش را برای همه مردم به ارمغان بیاوریم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11331

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها