افزونه جلالی را نصب کنید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

تمهیدات لازم برای تامین آب مناطق گردشگر پذیر انجام شده است

  • کد خبر : 11340
  • 29 اسفند 1401 - 17:41
تمهیدات لازم برای تامین آب مناطق گردشگر پذیر انجام شده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جلسه هماهنگی ایام نوروز بر آمادگی بیش از پیش نیروهای بخش اتفاقات، آبرسانی سیار و پایش کیفیت آب تاکید کرد و گفت: در ایام نوروز باید بهترین خدمات با حضور مجرب ترین نیروها در بخش کشیک به مردم خدمات رسانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه در جلسات مختلف که با حضور مقام عالی دولت در هرمزگان برگزار شده بر خدمات رسانی همه حوزه تاکید شده است و با توجه به حساسیت بخش آبرسانی، شرکت آب و فاضلاب باید با تمام توان خدمات رسانی لازم را به مردم در این ایام ارائه دهد.
وی افزود: برخی از مناطق هرمزگان از جمله شهرهای بندرعباس، درگهان، هرمز، مراکز شهرستان ها و برخی از مناطق از جمله زیارت سید سلطان محمد، گچین و دیگر روستاهای شاهد میزبانی از جمعیت بالایی از مسافر است که باید تمهیدات لازم برای تامین آب مورد نیاز آنها صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به وضعیت آب جزیره هرمز افزود: آب شیرین کن این جزیره با تمام ظرفیت در مدار است و پیش بینی لازم برای اختصاص یک دستگاه تانکر آبرسانی نیز شده است تا در صورت نیاز آبرسانی از این طریق صورت گیرد.
به گفته حمزه پور، آب شیرین کن درگهان نیز با تمام ظرفیت در مدار تولید خواهد بود تا مشکلی در تامین نیازهای آبی این شهر گردشگرپذیر بوجود نیاید.
وی توجه ویژه به روستاها در ایام نوروز را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این ایام ساکنان شهرهای استان نیز به مناطق روستایی سفر می کنند که در کنار حضور گردشگران شاهد ازدحام جمعیت در روستاها خواهیم بود که می طلبد ضمن در نظر گرفتن این موضوع، تامین نیازهای آبی آنها را به طور ویژه در دستور کار قرار داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در پایان با اشاره به کیفیت آب مشترکین افزود: تمهیدات لازم برای پایش و کنترل کیفیت آب استان در ایام نوروز صورت گرفته و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها