افزونه جلالی را نصب کنید.

 پیام تبریک سرپرست شیلات هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سال نو

  • کد خبر : 11352
  • 02 فروردین 1402 - 19:20
 پیام تبریک سرپرست شیلات هرمزگان به مناسبت فرارسیدن سال نو
سرپرست شیلات هرمزگان با صدور پیامی آغاز سال جدید و فرا رسیدن نوروز 1402 را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان،در متن پیام تبریک مسعود بارانی،سرپرست شیلات هرمزگان آمده است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سلام علیکم

خداوند متعال را شاکریم که بازهم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای مردم دیار مهر و مهربانی ارزانی داشت تا با تدبر در آنچه که گذراندیم در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت و کامیابی مردم شریف ایران اسلامی ببندیم.

ضمن پاسداشت مساعی اندیشمندانه همه همکاران تلاشگرم در شیلات هرمزگان و سراسر ایران اسلامی، عید نوروز و سال ۱۴۰۲ را به محضر مقام معظم رهبری و همه مردم شریف ایران به ویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان صمیمانه تبریک عرض می نمایم. امیدوارم به مبارکی تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان، سال جدید سرآغاز روزهای نو، زیبا، بانشاط و سرشار از سعادت و خوشبختی برای همه ملت عزیزمان باشد.

در پایان امید دارم سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” نام گذاری شده است مجموعه شیلات هرمزگان بتواند باهمدیگر و تلاش موجبات تحقق شعار سال ۱۴۰۲ را فراهم سازد.

امید است مجموعه شیلات با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشد.

مسعود بارانی

سرپرست شیلات هرمزگان

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=11352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها