افزونه جلالی را نصب کنید.

روستاهای دارای ظرفیت طبیعی در بندر خمیر پویاسازی می‌شوند

  • کد خبر : 14268
  • 09 خرداد 1402 - 17:21
روستاهای دارای ظرفیت طبیعی در بندر خمیر پویاسازی می‌شوند
نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و بخشدار بخش مرکزی، جمعی از اعضای شورای اسلامی بندر خمیر برای بررسی توسعه فعالیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی بخش مرکزی بندرخمیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، محمد محسنی در نشست با بخشدار بندر خمیر گفت: برای توانمندسازی و فعال کردن ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و انسانی بخش بندر خمیر و روستاهای تحت نظر بخشداری مرکزی خمیر برابر باسیاست‌های ابلاغی وزارتخانه، تمام سعی خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه روستاهای نیمه‌کاره، انگوران و روستاهای دیگری که ظرفیت‌های طبیعی دارند، افزود: در قالب واگذاری و بهره‌برداری صحیح مطابق با شاخص‌های میراث‌فرهنگی زمینه پویاسازی و فعال‌سازی این مناطق را در دستور کارداریم.

محسنی اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات که کفایت حوزه گسترده مأموریتی ما را نمی‌کند باید به سمتی برویم که مردم را با آموزش، راهنمایی و مشاوره با ظرفیت‌ها، قابلیت و کارکردهای اقتصادی حوزه مأموریتی این اداره‌کل آشنا کنیم تا مردم خود کارآفرین این حوزه‌ها شوند.

در این نشست بر مشارکت بخشداری بندر خمیر در اجرای پروژه‌های مشارکتی و جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری بحث و تبادل‌نظر شد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14268

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها