افزونه جلالی را نصب کنید.

تاکید بر استعدادیابی بدمینتون در هرمزگان

  • کد خبر : 14321
  • 13 خرداد 1402 - 1:47
تاکید بر استعدادیابی بدمینتون در هرمزگان
در نشست نایب رییس هیات بدمینتون استان هرمزگان و نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشور در قزوین بر استعداد یابی رده های پایه در هرمزگان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، فاطمه شهدوستی رییس هیات بدمینتون شهرستان بندرعباس در این خصوص اظهار داشت: در نشست با خانم مددی نایب رییس فدراسیون بدمینتون کشور همچنین مقرر شد در صورت موافقت فدراسیون در خردادماه جاری، میزبان مسابقات استعدادیابی مناطق و کشور در دو رده زیر یازده سال و ۱۳ سال در شهر جناح بستک باشیم.
رییس هیات بدمینتون شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در صورت موافقت، استعداد یابی رده های پایه زیر نظر نماینده فدراسیون در خرداد یا تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از آنجا که فدراسیون بدمینتون از عملکرد استان هرمزگان به دلیل همکاری و ارتباط مناسب با فدراسیون رضایتمندی داشتند، مقرر شد مسابقات لیگ دسته دو آقایان اسفندماه سال جاری به میزبانی بندرعباس برگزار شود.
شهدوستی با بیان اینکه در صورت تایید کنفدراسیون آسیا، در زمستان سال جاری شاهد میزبانی مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا در بندرعباس خواهیم بود، تصریح کرد: برگزاری مسابقات انتخابی مناطق و انتخابی تیم ملی از دیگر موراد مطرح شده در این نشست بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها