افزونه جلالی را نصب کنید.

بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی وفنی در مزارع پرورش میگو

  • کد خبر : 14340
  • 13 خرداد 1402 - 2:08
بررسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی وفنی در مزارع پرورش میگو
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،معاون دامپزشکی هرمزگان، رئیس شهرستان میناب ،رئیس گروه میگو شیلات استان و رئیس گروه ترویج و آموزش شیلات استان از مزارع پرورش میگو در شهرستان میناب  در راستای پایش و بررسی دستورالعمل های بهداشتی و فنی در مزارع پرورش میگو، بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از روابط عمومی شیلات هرمزگان، در حاشیه این بازدید مسعود بارانی با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی تکثیر و پرورش میگو بی شک به نفع مزرعه داران است، بر رعایت آنها و ارتقای مدیریتی در مزارع پرورش میگو تاکید  کرد‌.

وی همچنین از تاکید برتوصیه های لازم برای جلوگیری از بروز بیماری ها در این بازدید خبر داد و گفت: فصل تولید سال جاری از ابتدای اسفندماه  با ذخیره سازی بچه میگو۱۴۰۱ آغاز و تاپایان مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت .

بارانی گفت: در استان هرمزگان ۱۱ هزار هکتار اراضی پرورش میگو آماده  بهره برداری و ۱۵هزار هکتار اراضی پروش میگو در حال ساخت است .

وی از میناب به عنوان یکی از شهرستان های مهم استان هرمزگان یاد کرد و گفت: این شهرستان بیش از ۶ هزار هکتار زمین مستعد دارد که در صورت بهره‌برداری، تولید میگوی پرورشی شهرستان میناب به بیش از ۲۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیر کل شیلات هرمزگان همچنین از همراهی و تعامل سازمان جهاد کشاورزی استان و دامپزشکی هرمزگان در مسیر توسعه های شیلاتی به ویژه تکثیر و پرورش میگو تقدیر و تشکر و افزود: خوشبختانه سازمان شیلات ایران،استانداری هرمزگان و دیگر دستگاه ها و ارگانها تعامل خوبی برای توسعه فعالیت های شیلاتی و حمایت از فعالیت های شیلاتی دارند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=14340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها