افزونه جلالی را نصب کنید.

انتصاب مشاور کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای شهر بندر عباس

  • کد خبر : 2607
  • 01 دی 1399 - 22:59
انتصاب مشاور کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای شهر بندر عباس
طی حکمی از سوی اسلام باوقار رییس شورای شهر بندرعباس، علی احمد پور بخوانی به عنوان مشاور کمیسیون نظارت،ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس منصوب شد.

در حکم علی احمد پور بخوانی آمده است: ( نظر به تعهد، شایستگی و تجارب شما به موجب این حکم، جنابعالی را بعنوان مشاور کمیسیون نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس منصوب می نمایم، امید است با استعانت از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج الله تعالی و فرجه الشریف)و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید).

علی احمد پور بخوانی که از نخبه های حقوقی استان هرمزگان به شمار می رود، دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و مدرس دانشگاه است.

کتابهای نقش اولیاء دم در استیفای قصاص درجرم قتل و مقایسه موضوعی آن در حقوق کیفری ایران و فرانسه، درجه بندی مجازات ها ، تاملی بر حقوق سیاسی ملت ایران و تحلیلی بر سن مسئولیت کیفری، از جمله تألیفات احمد پور بخوانی به شمار میرود که توسط انتشارات قانون یار به چاپ رسیده است.

احمد پور همچنین تالیف مقالات: بررسی و تحلیل ادله اثبات در امور کیفری ، تحلیل کیفری جرم سقط جنین و نقش اولیاء دم در استیفای قصاص در جرم قتل و مقایسه آن با حقوق کیفری ایران و فرانسه را در کارنامه حقوقی خود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود و خداقوت خدمت جناب احمدپور و از خداوند منان توفیق روزافزون برای ایشان خواستارم و آدم شریف و خاکی هستند و باید ازطرفیت ایشان زودتر استفاده میشد و امیدوارم درگام‌ دوم انقلاب از امثال آقای احمدپور در مناصب مدیریتی استان استفاده بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها