افزونه جلالی را نصب کنید.

تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز و ناتوانی استکبار است

  • کد خبر : 9059
  • 03 بهمن 1401 - 10:46
تروریست نامیدن سپاه ناشی از عجز و ناتوانی استکبار است
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی توسط پارلمان اروپا را ناشی از عجز و ناتوانی آنان در مهار قدرت و نفوذ سپاه در منطقه دانست.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سرتیپ دوم “بهادر اسماعیلی” با بیان اینکه سپاه پاسداران بازوی قدرتمند ایران اسلامی است، تصمیم نابخردانه نمایندگان پارلمان اروپا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

وی تصریح کرد: پارلمان اروپا بداند که با اینگونه مصوبات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقیناً ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خواهند بود.

” اسماعیلی” به قدرت و اقتدار سپاه در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه محور اقتدار و بازوی توانمند نظام اسلامی در بحران های طبیعی مانند وقوع سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا بوده و تلاش های شبانه روزی این عزیزان بر کسی پوشیده نیست.

این مقام ارشد مرزبانی در استان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان در راه تداوم ‘امنیت’ و ‘صیانت’ از کشور بی دریغ و جانانه تلاش کرده و خوش درخشیده است که همیشه مورد هجوم و هجمه دشمنان نظام و انقلاب بوده و هست؛ تا جایی که مقام معظم رهبری در وصف این نهاد انقلابی و ارزشی فرمودند: “انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهمی از کارنامه سپاه پاسداران است”.

سردار “اسماعیلی” در ادامه با اشاره به دسیسه های اخیر دشمنان علیه نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد که مخالفت دشمنان با سپاه پاسداران، خود نشانه راستین بودن و اصیل بودن راه و هدف این عزیزان می باشد و مردم ما به داشتن چنین نیروهای پاک و انقلابی افتخار خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصمیم نابخردانه نمایندگان پارلمان اروپا را نشانه استیصال و فروپاشی استکبار جهانی دانست و یادآور شد: این اقدام نه تنها هیچ تاثیری در عزم و اراده مردم ایران نداشته بلکه باعث افزایش همبستگی بیشتر ملت با سپاه شده و نشان از کینه ورزی استکبار جهانی نسبت به نظام و مردم دارد.

وی ادامه داد: تمام عصبانیت پارلمان اروپا و در راس آن آمریکا و دیگر ایادی ستمکار آن، توسعه روز افزون و پیشرفت معجزه آسای سپاهیان ایران اسلامی می باشد زیرا سپاه همواره  از ارکان محوری ایران و خار چشم آمریکای تروریسم پرور بوده است.
“اسماعیلی” تاکید کرد: امروز نقش بی بدیل نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در صیانت از استقلال، امنیت، تمامیت ارضی و ارزش های دینی و ملی در سایه توجه و پیروی از فرامین فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(حفظه الله) و پشتوانه مردمی، بر کسی پوشیده نیست تا جایی که پیشرفت و شکوفایی روز افزون این نهاد ولایی و ارزشی، دشمنان اسلام و انقلاب را نگران کرده است.

وی با اشاره به تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: در سایه همکاری های نیروهای مسلح با یکدیگر، امروز شاهد توفیقات روز افزون سپاه در عرصه های نظامی، دفاعی و امنیتی هستیم و توانمندی سپاه با حضور نیروهای متعهد، انقلابی و متخصص و رویش شهید ‘حججی ها’ رعشه بر دل دشمنان و بدخواهان کشور و نظام اسلامی افکنده است.

سردار “اسماعیلی” در بخش پایانی گفتگوی خود بار دیگر با محکوم کردن تصمیم نابخردانه نمایندگان پارلمان اروپا اظهار داشت: همانطور که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در کنار برادران سپاه بودیم از این پس نیز با تمام توان در کنار این نیروی انقلابی در راستای اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه، سپاه پاسداران قدرت برتر ضد تروریستی در جهان و در خط مقدم مقابله با توطئه هاست، افزود: نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران سلحشور، ارتش غیرتمند، نیروی انتظامی مقتدر، بسیج مردمی و … تا همیشه تاریخ با حرکت در خط ولایت و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت برای صیانت و حفاظت از آب، خاک، امنیت و ناموس کشور، تا پای جان ایستاده اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها