افزونه جلالی را نصب کنید.

افتتاح ۵۱ پروژه ورزشی در استان هرمزگان

  • کد خبر : 9529
  • 16 بهمن 1401 - 23:05
افتتاح ۵۱ پروژه ورزشی در استان هرمزگان
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان از افتتاح ۵۱ پروژه ورزشی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چلچله بندر، مظفر مهری خادمی نسب در یک نشست مطبوعاتی با بیان اینکه اداره کل استان و ادارات ورزش و جوانان در شهرستانها برنامه های متنوعی جهت ایام الله دهه فجر تدارک دیده اند خاطر نشان کرد:۵۱ پروژه ورزشی در سراسر استان هرمزگان در ایام دهه فجر و تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
مدیر کل ورزش و جوانان همچنین به افتتاح ۳۹ پروژه ورزشی چمن مصنوعی روستایی و محله ای اشار۶ کرد و افزود: تعداد ۶ زمین چمن بزرگ در شهرستانهای مختلف و ۵ سالن ورزشی بزرگ چند منظوره با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که با افتتاح این پروژه ها ۸۳ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان اضافه می شود و با این اوصاف سرانه ورزشی هر نفر در استان به ۸۴ سانتی متر مربع خواهد رسید.

وی خاطر نشان ساخت: همزمان با افتتاح این پروژه ها، مراسم کلنگ زنی ۳۲ زمین چمن مصنوعی دیگر را هم در دستور کار قرار داده ایم که با اعتباری حدود ۲۶ میلیارد تومان شامل زمین چمن مصنوعی کوچک و بزرگ، تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

خادمی نسب در ادامه با باین اینکه همزمان با افتتاح پروژه های ورزشی دهه فجر، کلنگ زنی پایگاه قهرمانی قایقرانی در بندرلنگه و سالن ورزشی چند منظوره گورزانگ در میناب را شاهد خواهیم بود،از استاندار هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر حمایت‌هایشان در خصوص گسترش ورزش تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره طلایه داران خلیج فارس که با همت دکتر عباسی معاونت امور اجتماعی وزارت کشور انجام شده است گفت: این جشنواره در ۶ شهرستان با موضوع ورزشهای آبی ساحلی و همچنین همایشهای پیاده روی و بازیهای بومی محلی همراه خواهد بود و مراسم مورد نظر نیز از سوی شبکه ۳ سیما پوشش داده می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام ایرانیان را در دست اقدام داریم اضافه کرد: این سری مسابقات مینی فوتبال ویژه محلات شهرستانها است که به خوبی بر نامه ریزی شده و تا کنون نیز ۲۰ محله ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود این تعداد به پانصد تیم برسد.
وی دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا را از دیگر برنامه های اداره ورزش در ایام مبارک دهه فجر ذکر کرد و گفت:اداره کل ورزش و جوانان بالغ بر ۴۷۳ برنامه فرهنگی ورزشی در دست اقدام دارد که با کمک همه هیات‌های ورزشی استان در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها