افزونه جلالی را نصب کنید.

کسب مدال طلا و نقره در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران در رشته جوشکاری آرگون و smaw

  • کد خبر : 9537
  • 16 بهمن 1401 - 23:34
کسب مدال طلا و نقره در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران در رشته جوشکاری آرگون و smaw
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان از کسب مدال طلا و نقره توسط تیم اعزامی به مسابقات ملی مهارت کارگران ایران در رشته جوشکاری آرگون و smaw توسط کارآموزان و کارگران شرکت پالایش نفت آفتاب نماینده استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر، رضا علی زاده مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اظهار داشت : رسول صادقی هفشجانی در رشته جوشکاری گاز آرگون موفق به کسب مدال طلا و جواد حق شناس هفشجانی در رشته جوشکاری SMAWموفق به کسب مدال نقره شدند .
علی زاده افزود : (محمد رضا مسعود در رشته تراشکاری یونیورسال ، احمد ایمری و جواد حق شناس در رشته جوشکاری آرگون و رسول صادقی جوشکاری SMAW ) تیم اعزامی شرکت پالایش نفت آفتاب از استان هرمزگان به مسابقات بودند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه رقابت ۱۱۰ کارگر ماهر از ۲۸ شرکت در مرحله کشوری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران، ویژه بنگاه های اقتصادی در ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه برگزار شده است، اذعان کرد : هدف از این مسابقات ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره وری وکارآیی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت می باشد.
وی با بیان اینکه مسابقات مرحله پایانی در مرکز ملی تربیت مربی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری در استان البرز برگزار شد، تصریح کرد: ۲۰۶ کارگر ماهر از ۵۴ شرکت در سه گروه ماشین کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری در مرحله استانی با هم به رقابت پرداختند که ۱۱۰ نفر از آنان به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.
رضا علی زاده در ادامه بیان داشت: (تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاریCNC) در گروه ماشین کاری صنعتی، (جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO2 و جوشکاری با گاز محافظ آرگون) در گروه جوشکاری و (طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزارSOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزارCATIA و برنامه نویسی PLC) در گروه مهندسی از رشته های این دوره مسابقات می باشد.
وی خاطرنشان ساخت: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل می شود و علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.
رضا علی زادهدر پایان عنوان کرد : بنگاه های اقتصادی حامی این رویداد، می توانند از امتیازات ماده ۶ آیین نامه اجرایی قانون نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (مصوب هیأت محترم وزیران در تاریخ ۱۹/۰۵/۱۴۰۱) بهره مند شوند.
در این مسابقات ، کارگران ماهر شرکت های ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، پارس خودرو، پگاه خوزستان، لاستیک بارز، شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران، صنایع پمپیران، آریا ترانسفوی شرق و قدرت، تیراژه ماشین، نفت آفتاب و دنیای ماموت در این مسابقات شرکت کرده و با هم به رقابت پرداختند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=9537

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها