افزونه جلالی را نصب کنید.
به همت اداره شیلات شهرستان قشم:

برپایی دوره آموزشی تمدید وصدور کارتهای جدید دریانوردی ویژه صیادان قشمی

  • کد خبر : 1449
  • 17 شهریور 1399 - 21:59
برپایی دوره آموزشی تمدید وصدور کارتهای جدید دریانوردی ویژه صیادان قشمی
رئیس شیلات شهرستان قشم از برگزاری دوره آموزشی تمدید وصدور کارتهای جدید دریانوردی ویژه صیادان قشمی با همکاری و حضور شرکت علوم هادی، رییس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان، مدیر عامل و پرسنل تعاونیهای صیادی در اداره شیلات قشم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،محمد پرورش با اشاره به اهمیت  جامعه صیادی برای مجموعه شیلات هرمزگان گفت: خوشبختانه ناوگان صیادی استان هرمزگان و به ویژه شهرستان قشم دست آوردهایی کم نظیر در حوزه های اقتصادی، ارزآوری، تولید، اشتغال، امنیت داشته و جلوه هایی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تعاونی و اتحادیه های صیادی از اهمیت ویژه ای در پیشبرد اهداف جامعه صیادی و شیلات برخوردار هستند گفت: این دوره آموزشی با هدف تسهیل در تمدید وصدور کارتهای جدید دریانوردی برگزار شده است.

رئیس شیلات شهرستان قشم تصریح کرد این اداره، آماده همکاری با کلیه نهادها و سازمان های مهارت آموز و یا مرتبط در راستای برگزاری دوره های آموزشی مورد استفاده در شیلات و حوزه های مرتبط است.

پرورش با اشاره به اینکه استان هرمزگان یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دارد تصریح کرد ، شهرستان قشم سهمی بالغ بر ۳۰ درصد در تولیدات شیلاتی استان هرمزگان دارد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها