افزونه جلالی را نصب کنید.

سهمیه هرمزگان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲هزار و ۳۰۰ نفر تعیین شد

  • کد خبر : 1824
  • 31 شهریور 1399 - 15:56
سهمیه هرمزگان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی ۲هزار و ۳۰۰ نفر تعیین شد
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: 2 هزار و 300 نفر سهیمه استان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغال خانگی است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تامین بازار مصرف اجرا می‌شود.

هادی ابراهیمی اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای در ۳۱ استان کشور و به منظور کمک و رونق اقتصاد خانوار و تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور اجرا می شود.

 وی اظهارداشت: این طرح در سه فاز شناسایی، اولویت بندی مزیت‌ها ، ظرفیت ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان در راستای توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده و ثبت نام در آن به مدت یک ماه از ۶ شهریور آغاز و تا ۶ مهر ادامه دارد و علاقمندان باید در زمان مقرر در سامانه  inhb.ir اقدام به ثبت نام کنند.

 دارا بودن ۱۸ سال تمام ، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از شرایط متقاضیان جهت ثبت نام در این طرح است.

مهمترین ویژگی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، توجه به بازار یا همان تولید مبتنی بر بازار و توانمندسازی متقاضیان و کاهش وابستگی به وام است. توجه به تجارت الکترونیک و فروش الکترونیکی محصولات، بازنگری در رشته‌های قبلی مشاغل خانگی، توجه به رشته‌های نوین نظیر برنامه‌نویسی، تولید محتوا، مترجمی، ویراستاری، مشاوره، تولید انیمیشن و همچنین توجه به نقش و جایگاه نهادهای توسعه‌ای نظیر جهاد دانشگاهی در پیاده‌سازی برنامه‌ها و سیاست‌های قانونگذار، از دیگر ویژگی‌های شاخص در اجرای این طرح است.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها