افزونه جلالی را نصب کنید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی/ از معدوم شدن اجناسی که مورد نیاز کشور است جلوگیری شود

  • کد خبر : 1851
  • 04 مهر 1399 - 12:22
لزوم تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی/ از معدوم شدن اجناسی که مورد نیاز کشور است جلوگیری شود
رییس کل دادگستری استان هرمزگان بر ضرورت تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چلچله بندر علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان در نشستی با حضور رسولی فاضل، عضو هیأت عالی نظارت و نماینده قوه قضائیه و غضنفری، عضو هیأت عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کل کشور ،بر لزوم ساماندهی وضعیت کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تأکید کرد.

در جریان برگزاری این نشست که دادستان بندرعباس، مسئولین بنادر و گمرکات و مدیر اموال تملیکی استان هرمزگان نیز حضور داشتند ، رییس کل دادگستری استان با اعلام اینکه رسیدگی ، تعیین تکلیف و ساماندهی به وضعیت کالاهای قاچاق کشف شده ، مصداق بارز دفاع از حقوق عامه است افزود: فراهم شدن زیر ساخت های مناسب برای حفظ و نگهداری کالاهای موجود در انبارها،ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این راستا، بروزرسانی امکانات باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: انبارهای مجهز و ماشین آلات مناسب می بایست در سرتاسر استان در نظر گرفته شود تا دستگاه های کاشف با سهولت بیشتری به کار خود ادامه دهند و دغدغه ای برای حمل و بارگیری کشفیات قاچاق نداشته باشند.

صالحی تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز همزمان با سفر پر خیر و برکت ریاست معزز قوه قضاییه به استان هرمزگان را نشان از جدیت و عزم راسخ دستگاه قضایی در مقابله با قاچاق کالا و ارز بر شمرد و تصریح کرد: دادستان های سراسر استان با بازدید های هفتگی از گمرکات،بنادر و انبارهای اموال تملیکی بر نحوه نگهداری اجناس کشف و ضبط شده، نظارت مستمر دارند.

وی اقدامات صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی طی یکسال اخیر را بسیار قابل قبول ارزیابی کرد و ابراز داشت: آمار ورودی و خروجی کالاها نشان می دهد با تلاش های انجام شده، بخش قابل توجهی از کالاها در یکسال گذشته تعیین و تکلیف شده اند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تشکیل جلسات مستمر با حضور مسئولین محیط زیست، اداره استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی را در راستای سرعت بخشیدن به تعیین و تکلیف اموال تملیکی موجود در انبارها خصوصاً کالاهای سریع الفساد ضروری برشمرد و اظهار داشت: لازم است با تحویل به موقع کالا و صدور حکم قضایی به گونه ای اقدام گردد که از معدوم شدن اجناسی که مورد نیاز کشور است جلوگیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=1851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها