افزونه جلالی را نصب کنید.
با همت كاركنان اپراتور ترمينال دو كانتينري محقق شد؛

افزایش نرم عملیات تخلیه و بارگیری بر روی کشتی مگا سایز در بندر شهید رجایی

  • کد خبر : 2187
  • 17 مهر 1399 - 14:14
افزایش نرم عملیات تخلیه و بارگیری بر روی کشتی مگا سایز در بندر شهید رجایی
ارتقاء عمليات تخليه و بارگيري بر روي كشتي مگا سايز كانتينري و افزايش نرم عمليات 181 باكس كانتينر در ساعت با همت و تلاش شبانه روزي كاركنان اپراتور ترمينال دو كانتينري بندر شهيد رجايي به ثبت رسيد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، ” علی رضا محمدی کرجی” گفت : در ایام اپیدمی ویروس فراگیر کرونا اپراتورهای بندر شهید رجایی ضمن رعایت شیوه نامه ها و دستور العمل های بهداشتی و مراقبتی و در نظر گرفتن سلامت کارکنان با همت و حمیت در پایداری تجارت دریایی و تامین زنجیره کالای مورد نیاز نقش بسزایی ایفا نمودند.
وی خاطر نشان کرد: بحث حمل و نقل دریایی و همچنین لجستیک کالا از مباحث راهبردی در زنجیره تامین کالا در کشور به شمار می آید که با برنامه ریزی هماهنگ در راستای اهداف توسعه پایدار و نیز تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی اقداماتی قابل توجهی در این خصوص به انجام رسیده است.
محمدی کرجی ران به افزایش نرم تخلیه و بارگیری کشتی اقیانوس پیما مگا سایز در ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان پر تلاش اپراتور شرکت خدمات دریایی و بندری این ترمینال در کمترین زمان ممکن و با بیشترین بهره وری نرم عملیات تخلیه و بارگیری در این ترمینال ارتقاء یافته است.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به حجم عملیات کشتی اقیانوس پیما پهلو گرفته در بندر شهید رجایی اظهارداشت: این کشتی ۱۳ هزار و ۵۰۰ TEU کانتینر و نرم استاندارد آن ۱۰۳.۴ باکس کانتینر در ساعت بوده که پرسنل عملیات اپراتور ترمینال دو کانتینری در بندر شهید رجایی موفق به کسب نرم ۱۸۱ باکس کانتینر در ساعت بر روی این شناور شده اند.
محمدی کرجی ران این موفقیت را مرهون برنامه ریزی مناسب، انسجام زنجیره عملیات، آماده به کاری تجهیزات و تکیه بر دانش و توان بومی دانست و گفت: شرکت های فعال در بندر شهید رجایی ظرف سال های گذشته بارها موفق به جابجایی رکوردهای عملیاتی بر روی کشتی های کانتینری در این بندر شده اند.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=2187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها