افزونه جلالی را نصب کنید.

پیشرفت ۸۵ درصدی خط جدید انتقال آب خام سایت آب شیرین کن سیریک/ ظرفیت تولید آب شیرین کن سیریک افزایش می یابد

  • کد خبر : 3105
  • 06 بهمن 1399 - 15:04
پیشرفت ۸۵ درصدی خط جدید انتقال آب خام سایت آب شیرین کن سیریک/ ظرفیت تولید آب شیرین کن سیریک افزایش می یابد
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک گفت: برداشت آب خام سایت آب شیرین کن سیریک با تکمیل خط انتقال جدید افزایش خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، محمد کارگر در بازدید احمد جمال الدینی فرماندار سیریک از روند اجرای این پروژه گفت: در راستای افزایش ظرفیت تولید آب آبشیریکن سیریک، اجرای خط انتقال به طول ۱۶۰۰ متر در حال انجام است که با تکمیل آن ظرفیت انتقال آب خام دریا از اسکله صیادی بندر سیریک تا سایت آبشیرینکن افزایش می یابد.

به گفته وی، مشکلات آبگیری و هیدرولوژی دریا، شیب کم ساحل، کاهش کیفیت آب دریا در زمان جزر و مد، بستر لجنی ساحل و… باعث شده تا نتوانیم از ظرفیت کامل این آبشیرین کن بهره ببریم از این رو محل برداشت آب خام در نقطه دیگر در نظر گرفته شد که در حال حاضر با همکاری اداره بنادر و دریانوردی شهرستان از روی موج شکن مجتمع بندری سیریک در حال اجراست.

مدیر امور آب و فاضلاب سیریک با بیان اینکه  پروژه مذکور با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال اجراست، تصریح کرد، برای تکیمل این خط انتقال سه میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.

گفتنی است، آب شیرین کن سیریک در حال حاضر با ظرفیت ۱۱۰۰ متر مکعب در شبانه روز فعالیت دارد که با اتمام خط انتقال آب خام، امکان تولید سه هزار و ۷۵۰ متر مکعب آب شیرین در شبانه روز را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها