افزونه جلالی را نصب کنید.
از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان

دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به هرمزگان تشریح شد

  • کد خبر : 3240
  • 25 بهمن 1399 - 14:28
دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به هرمزگان تشریح شد
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: به منظور رفع دغدغه کمبود نیروی انسانی به عنوان یکی از چالش های اصلی تعلیم و تربیت در استان، وزیر آموزش و پرورش در سفر اخیر خود به هرمزگان، دستور افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و توانمند سازی نیروی انسانی را به عنوان مهمترین مصوبه سفر صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر ، ایرج بیت اللهی در تشریح‌ جزییات دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به استان هرمزگان، افزود: علاوه بر جلسات مختلف به منظور تبیین برنامه های راهبردی وزارت آموزش و پرورش و ارائه راهکارهای موثر اجرایی، مقام عالی وزارت ضمن توجه ویژه به افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان، بر ضرورت تکمیل سالن چند منظوره آموزش و پرورش استان و همچنین تجهیز و بازسازی باشگاه فرهنگیان تاکید و مقرر شد عملیات اجرایی این دو طرح با تامین اعتبار لازم آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تسریع در پرداخت مطالبات حق التدریس شاغلین و نیروهای‌خرید خدمات، مقرر گردید این مهم با دستور مستقیم وزیر اجرایی شود که مراحل انجام آن در دست اقدام است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی، از دستور ویژه به منظور تکمیل پروژه های این شهرک خبر داد و گفت: با نظر مساعد وزیر و تاکید بر سرعت بخشی به روند اجرای طرح های آموزشی در این شهرک، شاهد بهره برداری از این مجموعه عظیم آموزشی که نقش به سزایی در توسعه ی زیرساخت های استاندارد آموزشی دارد، خواهیم بود.

به گفته بیت اللهی: توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش در این سفر معطوف به تقویت روند آموزش و تربیت به عنوان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش بود که در نشست های مختلف از جمله در گفت و گو با معلمان و مدیران مدارس استان، تبیین و تشریح گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این راهبرد وزارت آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: قطعا برای نیل به این هدف، الزاماتی به عنوان بستر کار مورد نیاز است که تحقق موارد لازم از جمله توسعه زیرساخت ها، منابع و تجهیزات مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

این مسوول در پایان اجرای رویکردهای مرتبط با عدالت آموزشی را به عنوان یکی دیگر از محورهای مهم سفر وزیر آموزش و پرورش برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ با وجود همه مشکلات، در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی معلمان و مدیران و مسوولان آموزش و پرورش، شاهد ارتقا جایگاه استان در شاخص های مهم و ملی باشیم.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها