افزونه جلالی را نصب کنید.

بازدید مشترک از واحدهای صنفی شهرستان سیریک

  • کد خبر : 3329
  • 28 بهمن 1399 - 11:13
بازدید مشترک از واحدهای صنفی شهرستان سیریک
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سیریک به همراه کارشناسان امور اقتصادی، بهداشت محیط شبکه بهداشت این شهرستان گشت مشترک بازرسی از واحد های صنفی و خدماتی این شهرستان بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری چلچله بندر محمد کریمی هدف از اجرای گشت مشترک بازرسی را نظارت، کنترل و رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات حوزه اصناف دانست.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیریک گفت :با توجه به قانون و کارگروه‌ها، تیم‌های نظارتی وظایف خود را اعم از رصد، تذکر، برخورد، نظارت و تشکیل پرونده انجام می‌دهند.

وی افزود:با تمام این نظارت‌ها مردم در راستای نظارت توقع و انتظارات بیشتری دارند و مطالبات مردمی می‌تواند گویای این انتظار باشد.

کریمی عنوان کرد: ارائه گزارش‌ توسط مردم به تشدید نظارت بر صنوف کمک خواهد کرد، لذا مردم باید در نظارت و بازرسی بازار کمک کنند.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان سیریک اضافه کرد:تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عمومی مردم هستند و شهروندان عزیز و  ارجمند می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی،احتکار، عدم نصب قیمت را به شمارهای ۱۲۴ و ۰۷۶۴۲۳۷۴۵۴۴ صنعت معدن تجارت شهرستان اعلام نمایند.

نظارت و بازرسی از ۲۳ واحد صنفی شهرستان جاسک

این گزارش می افزاید در ادامه بازدیدهای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ گشت مشترکی توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صمت به اتفاق کارشناس اتاق اصناف از تعداد ۲۳ واحد صنفی در سطح شهر بازدید بعمل آمد.

نجفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک در این خصوص اظهار داشت:  در این گشت که به اتفاق کارشناسان مربوطه برگزار گردید از ۲۳ واحد صنفی شهرستان جاسک بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در این راستا ۴ پرونده تخلف به ارزش ریالی چهار میلیون و۳۰۰ هزار ریال پرونده تخلف تشکیل گردید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جاسک عمده تخلفات را گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف واحدهای متخلف جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

نجفی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات صنفی چه حضوری و چه از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و شماره تلفن ۰۷۶۴۲۵۲۱۴۳۴ اتحادیهای صنفی گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها