افزونه جلالی را نصب کنید.

راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بندرعباس

  • کد خبر : 3550
  • 13 اسفند 1399 - 17:28
راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بندرعباس
سرپرست اداره تعاون روستایی بندرعباس از راه اندازی نخستین کلینیک گیاه پزشکی در بخش فین شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی شهرستان بندرعباس، عیسی برخورداری پور سرپرست تعاون روستایی تعاون روستایی بندرعباس گفت: با هدف دسترسی آسان بهره برداران و کشاورزی به کارشناسان متخصص آفات و بیماریهای گیاهی و با توجه به نیاز کشاورزان منطقه، راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی در برنامه کاری  شرکت تعاونی تولید رضوان قرار گرفته است.

عیسی برخورداری پور افزود: این کلینیک با ارائه مشاوره های کارشناسی به بهره برداران در زمینه آفات و بیماریهای گیاهی و توزیع کود و سموم با نسخه برای استفاده در مزارع و باغات راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این کلینیک امکان مشاوره در مورد آزمایش خاک برای بر آورد نیاز محصولات به کودهای شیمیایی مزارع و توصیه های لازم برای تولید محصول ارگانیک به بهره برداران داده می شود.

برخورداری با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک از اولویت های کاری شرکت تعاونی تولید رضوان قرار گرفته است تصریح کرد: راه اندازی کلینیک گیاه پزشکی در این منطقه برای جلوگیری از استفاده غیر مجاز از کود شیمیایی و سموم ناسالم بسیار تاثیرگذار هست.

سالانه ۲۵۰۰ هکتار از مزارع دهستان رضوان در بخش فین شهرستان بندرعباس توسط ۷۰۰ بهره بردار به کشت محصولات صیفی جات اختصاص می یابد و بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات صیفی و جالیزی در این دهستان برداشت می شود.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=3550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها