افزونه جلالی را نصب کنید.

تعمیرات اساسی و الحاق ۱۰ دستگاه کشنده به ناوگان خدماتی بندرشهید رجایی

  • کد خبر : 4137
  • 27 اردیبهشت 1400 - 12:49
تعمیرات اساسی و الحاق ۱۰ دستگاه کشنده به ناوگان خدماتی بندرشهید رجایی
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از انجام تعمیرات اساسی۱۰ دستگاه کشنده فرسوده به دست توانمند متخصصان داخلی و الحاق آن به ناوگان خدمات بندری مجتمع بندري شهید رجایی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “منصور خرمشکوه” در حاشیه مراسم الحاق ۱۰ دستگاه کشنده که روز گذشته در یکی از پایانه های کانتینری بندر شهید رجایی برگزار شد اظهار داشت: عملیات تعمیر و آماده به کار این ۱۰ دستگاه کشنده و کفی (ترمینال تراکتور) با همت متخصصان و تعمیرکاران داخلی توسط بخش خصوصی به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: الحاق این تجهیزات در افزایش نرم عملیات جابجایی کانتینر و بهبود خدمات استریپ و استافینگ کانتینر نقش به سزایی ایفا می کند.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان الحاق ۳ دستگاه لیفتراک جدید طی ماه آینده (خرداد ماه ) و همچنین بازسازی و تعمیر ۱۰ دستگاه کشنده و کفی دیگر نیز در همین پایانه کانتینری تا پایان آبان ماه  سالجاری را از دیگر برنامه های در دست اجرای این معاونت اعلام کرد .

خرمشکوه ارتقاء توان تجهیزاتی و عملیاتی به منظور رضایتمندی ارباب رجوع را از مهمترین اهداف و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

لینک کوتاه : https://chelchelehbandar.ir/?p=4137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسبها